Foto: Flowee

Flowee.cz po redesignu. Bude se více soustředit na videa a podcasty

27. 5. 2021 17:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Lifestylový server Flowee.cz změnil svůj vzhled, rubriky a bude mít více rozhovorů a názorových článků.

Za vizuální změnou stojí grafik Tomáš Rychlý. „K redesignu jsme přistoupili kvůli tomu, že původní podoba Flowee již byla trochu archaická – využívali jsme například ‚slider‘, který se už dnes nevidí téměř nikde, nebyli jsme spokojeni s řazením článků. Také došlo ke změně rubrik,“ vyjmenoval některé změny Zdeněk Strnad, editor Flowee.cz.

Podle něj se portál do budoucnosti bude soustředit více na audiovizuální obsah. „Začali jsme dělat podcasty, videoglosy, budujeme malé redakční studio, a na podzim budeme spouštět nový server, je to ve stadiu příprav,“ doplnil Strnad.

Flowee se profiluje jako lifestylový web, který píše o všem inovativním, inspirativním a inteligentním. Má i vlastní sekci zaměřenou na města s názvem Flowee city, kterou má v plánu dále rozvíjet. Před před třemi lety zaujala jeho optimistická billboardová kampaň se slogany „Neboj. Všechno je v pořádku.“ nebo „Svět se zlepšuje“. Flowee také používalo slogan „Médium nového světa“.

Jednateli Flowee s.r.o. jsou Richard Fuxa a Marek Pavlas, kteří oba působí ve společnosti BigBoard Praha. BigMedia je největším poskytovatelem venkovních reklamních nosičů na českém trhu OOH reklamy.

Foto: Flowee

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tomáš Kopsa

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.