Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Zalando
Marketing

Zalando nabídne módu z druhé ruky i v Česku

Irena Buřívalová20. 4. 202120. 4. 2021

Online prodejce módy Zalando představil sedm nových trhů, kde nabídne od 22. dubna kategorii pre-owned, tedy již nošené oblečení. Je mezi nimi i Česká republika.

Podle Zalanda zákazníci čím dál více jeví zájem o téma udržitelnosti, nicméně propast zeje mezi jejich hodnotami a samotným chováním. Společnost ve své studii s názvem It Takes Two shrnula deset principů, jak tuto propast zmenšit. Patří sem například jasná a transparentní komunikace o jednotlivých udržitelných parametrech. Zalando proto nově umožňuje vyhledávání právě na základě jednotlivých atributů.

„Chceme, aby čtvrtina našeho zboží byla do roku 2023 udržitelná. Během pandemie se téma stalo pro zákazníky důležitější, bohužel udržitelnost má trochu problém s image. Dominantně se s ní pojí pocity viny, až na opačné straně spektra je zábava. To bychom měli jako módní průmysl řešit,“ sdělil co-CEO Zalanda, David Schneider.

„Naší zákazníci nám říkají, že jim na udržitelnosti velmi záleží, nicméně mají potíže tyto hodnoty přeměnit v chování. Musíme jim pomoci,“ řekla Kate Heiny, ředitelka udržitelnosti v Zalando.

V roce 2018 začalo Zalando začalo označovat oblečení štítkem Sustainability, nyní přibydou i konkrétní kategorie. Nově se bude možné v tomto segmentu orientovat podle zákaznických priorit, jako je například postoj k úspoře vodních zdrojů, ochrana zvířat či pracovní podmínky v továrnách. Aktuálně udržitelný sortiment Zalanda čítá 80 tisíc položek od 500 značek. Módu z druhé ruky začal prodejce nabízet loni v říjnu.

Pronájem obleků

Zalando přitom není jediným hráčem na trhu, který se snaží prorazit důrazem na udržitelnost. Například společnost H&M nyní nabízí pronájem obleků pro mladé muže, aby jim pomohla s pracovními pohovory. Kampaň je chce podpořit v návratu do práce nebo získání první práce, protože pandemie jim postavila do cesty řadu překážek.

Služba pilotovala ve Velké Británii a 13. května bude spuštěna v USA. Když zákazník oblek do 24hod vrátí, je služba zdarma, v opačném případě bude zpoplatněna a výtěžek půjde na charitu. Iniciativa je od Uncommon Creative Studio a promuje ji video od Marka Romanka.


Zavřít reklamu

Zombie útočí na online schůzky. Slido bojuje s Přitakávači, Skrolovači i Spáči

Starší článek

Fruitisimo se chystá expandovat do Německa. Nové ovocné bary přibydou i v Česku

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Kampaně

Tvoříme Sokolovsko, říká Suas Group v kampani od Hero & Outlaw

Agentura pro průmyslovou skupinu spustila první ucelenou kampaň její novodobé historie. Zaměřuje se na podporu značky a nábor.
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.