Foto: Rohlik.cz

Marketingový tým Rohlik.cz řídí Lukáš Antoš. Mluvčí je Denisa Morgensteinová

1. 4. 2021 06:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Rohlik.cz má v Česku nové posily. Vedení marketingu největšího tuzemského online supermarketu se od 1. dubna ujímá Lukáš Antoš. Ve své pozici chief marketing officer (CMO) střídá Zlatu Ulrichovou. Na pozici PR manažerky a mluvčí Rohlik.cz nastupuje Denisa Morgensteinová. 

Lukáš Antoš do Rohlik.cz přichází ze společnosti Cetin, kde působil jako komerční ředitel. Předtím vedl Telco a Retail CEE ve společnosti BNP Paribas Cardif. Marketingu šéfoval také ve společnosti Telenor. Před rokem 2013 řídil brand a komunikaci v O2, předtím vedl marketing ve společnosti U:fon či marketing rezidentního segmentu ve Vodafone. 

„Rohlik.cz nabízí skvělé potraviny a skvělou službu. V rámci vedení týmu chci pokračovat v dalším zlepšování už teď perfektní zákaznické zkušenosti. Nabídneme nové inspirace, aby si lidé mohli s Rohlíkem kvalitní jídlo užít i nad rámec samotného nakupování. Druhou prioritou je zařazení vyšší rychlosti v oblasti CRM a marketingové automatizaci celkově,” říká Lukáš Antoš. 

Denisa Morgensteinová před příchodem do Rohlíku působila jako PR a content manažerka ve společnost Zonky, která je součástí skupiny PPF. Vedla také PR komunikaci nového divadelního videoportálu Dramox. Předtím pracovala na pozici tiskové mluvčí a manažerky komunikace KDU-ČSL. Jako redaktorka působila například v České televizi, před rokem 2016 pracovala na komunikačních projektech na Úřadu vlády ČR.

Foto: Rohlik.cz

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tomáš Kopsa

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.