

Fruitisimo se chystá expandovat do Německa. Nové ovocné bary přibydou i v Česku
Během loňského zátěžového testu, který přinesla pandemie, Fruitisimo otevřelo e-shop a vstoupilo do maloobchodního prodeje se zmrzlinami a limonádami. Letos chce firma se sedmi desítkami ovocných barů na trzích v Česku, na Slovensku a v Maďarsku otevřít až dvanáct prodejen. V druhé polovině roku plánuje navíc vstoupit na německý trh.
„Loni se jednoznačně jednalo o nejnáročnější zkoušku, kterou jsme si zatím prošli. Pandemická situace nás velmi často nutila dělat velmi náročná a rychlá rozhodnutí, mnohdy v záležitostech, které jsme všichni řešili poprvé v životě. Ukázalo se ale, že i v této složité době jsou stále podnikatelé, kteří vidí krizi jako příležitost, stejně jako my, a především díky tomu se nám za poslední rok podařilo uzavřít dvanáct nových franšízových smluv, z nichž některé jsou na již fungující pobočky, ale řada z nich i na nové, které se již postupně realizují či budou realizovat do konce roku 2021,“ říká Michal Příhoda, ředitel Fruitisimo Group.
Díky novým franšízantům se Fruitisimo objeví na řadě míst a ve městech, kde značka doposud nepůsobila. Například už v květnu otevře novou prodejnu v Teplicích.
V maloobchodním prodeji mají z pohledu balených produktů zatím nejlepší ohlas zmrzliny. Limonády (Vitaminády) budou podle Příhody ještě potřebovat nějaký čas, aby prorazily, jelikož se nejedná o pro trh typické zboží (kvalitní ovocná, vitamínová limonáda). „Vlastně vytváříme trochu novou kategorii, cesta na trh v širším pojetí bude kvůli tomu o něco složitější,“ myslí si Příhoda.
Fruitisimo má také e-shop, který otevřela z počátku první vlny pandemie. Prodávají se zde především čerstvé šťávy. Ty firma pro on-line prodej připravuje metodou lisování za studena (coldpress). Tento proces garantuje spotřebu až do čtyř dnů od výroby. „Věříme, že situace okolo pandemie se s přibývajícím očkováním bude postupně stabilizovat a my se budeme nadále ve všech směrech rozvíjet, a to ještě rychlejším tempem, než doposud. Krom výše uvedeného je tomu důkazem i nový trh – Německo, kde plánujeme otevřít první prodejny v druhé polovině letošního roku,“ uzavírá Příhoda s tím, že Německo bude čtvrtou evropskou zemí, kde Fruitisimo působí. V Německu chce začínat se třemi ovocnými bary.
Podobné zprávy


Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie


Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia


Billu Česká republika řídí Liam Casey

