Foto: Fruitisimo

Fruitisimo se chystá expandovat do Německa. Nové ovocné bary přibydou i v Česku

20. 4. 2021 11:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Během loňského zátěžového testu, který přinesla pandemie, Fruitisimo otevřelo e-shop a vstoupilo do maloobchodního prodeje se zmrzlinami a limonádami. Letos chce firma se sedmi desítkami ovocných barů na trzích v Česku, na Slovensku a v Maďarsku otevřít až dvanáct prodejen. V druhé polovině roku plánuje navíc vstoupit na německý trh.

Loni se jednoznačně jednalo o nejnáročnější zkoušku, kterou jsme si zatím prošli. Pandemická situace nás velmi často nutila dělat velmi náročná a rychlá rozhodnutí, mnohdy v záležitostech, které jsme všichni řešili poprvé v životě. Ukázalo se ale, že i v této složité době jsou stále podnikatelé, kteří vidí krizi jako příležitost, stejně jako my, a především díky tomu se nám za poslední rok podařilo uzavřít dvanáct nových franšízových smluv, z nichž některé jsou na již fungující pobočky, ale řada z nich i na nové, které se již postupně realizují či budou realizovat do konce roku 2021, říká Michal Příhoda, ředitel Fruitisimo Group.

Díky novým franšízantům se Fruitisimo objeví na řadě míst a ve městech, kde značka doposud nepůsobila. Například už v květnu otevře novou prodejnu v Teplicích.

V maloobchodním prodeji mají z pohledu balených produktů zatím nejlepší ohlas zmrzliny. Limonády (Vitaminády) budou podle Příhody ještě potřebovat nějaký čas, aby prorazily, jelikož se nejedná o pro trh typické zboží (kvalitní ovocná, vitamínová limonáda). Vlastně vytváříme trochu novou kategorii, cesta na trh v širším pojetí bude kvůli tomu o něco složitější, myslí si Příhoda.

Fruitisimo má také e-shop, který otevřela z počátku první vlny pandemie. Prodávají se zde především čerstvé šťávy. Ty firma pro on-line prodej připravuje metodou lisování za studena (coldpress). Tento proces garantuje spotřebu až do čtyř dnů od výroby. Věříme, že situace okolo pandemie se s přibývajícím očkováním bude postupně stabilizovat a my se budeme nadále ve všech směrech rozvíjet, a to ještě rychlejším tempem, než doposud. Krom výše uvedeného je tomu důkazem i nový trh – Německo, kde plánujeme otevřít první prodejny v druhé polovině letošního roku, uzavírá Příhoda s tím, že Německo bude čtvrtou evropskou zemí, kde Fruitisimo působí. V Německu chce začínat se třemi ovocnými bary.

Foto: Fruitisimo

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tomáš Kopsa

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.