Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Kupi.cz/Benu
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Irena Buřívalová14. 4. 202114. 4. 2021

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší český portál zaměřený na online distribuci letáků a katalogů, přibližuje doposud rekordním číslům z roku 2019.

Počet akčních letáků za první kvartál letošního roku oproti loňsku vzrostl o 2,6 procent. Přesto však nedosáhl čísel z rekordního roku 2019, za kterými ještě zaostal o 2,5 procenta. Ačkoliv nedošlo k výraznému růstu počtu publikovaných letáků, počet stran je nejvyšší za poslední tři roky. Průměrný leták měl 37 stran a oproti loňsku se rozšířil o více než 14 procent.

Měnil se i počet slev v letácích. Meziročně vzrostl o 22 procent. Napříč jednotlivými kategoriemi lze najít odlišnosti. Zatímco drogerie rostla o cca 14 procent a lékárny dokonce o 86 procent, bydlení a zahrada klesly o 17 procent, nábytek dokonce o 38 procent.

K TÉMATU
DATA: Čechy v letácích zajímají slevy u léků a alkoholu

Zvýšený počet publikovaných letáků koreluje také se zájmem o slevy v nich. Na Kupi.cz si za první tři měsíce letošního roku prohlédlo letáky více než 16 milionů návštěv, což je o 6,5 procenta více než vloni a 12,5 procenta více než v roce 2019.

„S postupným rozvolňováním pandemické situace se dá očekávat další nárůst počtu letáků i slev u nepotravinových řetězců, které v mnoha případech mají nyní zavřeno a letáky tak publikují v omezené míře nebo vůbec. Jedná se především o oblíbené obchody typu Pepco či Kik. To slibuje další růst počtu letáků i slev a je velmi pravděpodobné, že dojde k překonání čísel z roku 2019,“ uvedl Petr Miklík, marketingový manažer Kupi.cz.

Zavřít reklamu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Starší článek

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Kampaně

Tvoříme Sokolovsko, říká Suas Group v kampani od Hero & Outlaw

Agentura pro průmyslovou skupinu spustila první ucelenou kampaň její novodobé historie. Zaměřuje se na podporu značky a nábor.
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
CĚZ Kuráž 300x250
Etnetera motion banner

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.