Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: TV Nova
Média

Budoucností platformy Voyo jsou mileniálové a mladé rodiny

Irena Buřívalová5. 4. 20216. 4. 2021

Jakub Strýček, nový CMO TV Nova, má za úkol zatraktivnit streamovací službu Voyo pro mladší ročníky a přivést nové předplatitele, udržet pozici nejsilnější televize, lépe vyprofilovat malé stanice a zapracovat na obsahu i vzhledu „nováckého“ zpravodajského webu tn.cz. Marketing Novy má od jeho nástupu daleko širší záběr.

Co jste po nástupu udělal jako první?

Šel jsem produkt po produktu a zajímal se o jejich výkon a potřeby. Co jim doteď chybělo a jak jim může marketing pomoci. Doba samozřejmě nenahrává tomu, že bych se snadno poznal se všemi lidmi, přesto se snažím zjistit, kde jsou lidé na správných místech, a kde potřebujeme posily. Nezačínám ale na zelené louce, spíše jde o to poskládat, co už tu bylo. Mou ambicí je mít všechny složky marketingu v jednom oddělení a tím trochu poupravit dosavadní strukturu.

Narazil jste už na něco, co vás překvapilo?

Ani ne. Televize se opírala a dál se bude opírat o televizní marketing. To znamená, že sama sobě je největším propagátorem. Na co jsem přišel, je, že většinou televizní složky promovaly televizní složky a digitální složky
podporovaly digitální složky. Chci zapracovat na větší synergii mezi dvěma částmi firmy. Digitální marketing se musí ještě intenzivněji zaměřit na podporu televize.

Celý rozhovor si můžete přečíst v časopise Marketing & Media, který vychází v úterý 6. dubna 2021. Předplatit si ho můžete zde.

Zavřít reklamu

Historicky první kampaň na létající auto z dílny agentury Made by Vaculik

Starší článek

Věrnostní systémy potřebují práci

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Nejlepší kampaně poslední dekády

Přinášíme přehled spotů, které získaly titanové Grand Prix z Cannes Lions za hranice bořící projekty s přelomovou kreativitou.
30. 6. 202230. 6. 2022
Lidé

Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Tessa Szyszkowitz přebírá vedení Rady pro redakční nezávislost od Mishy Glennyho, který jí předsedal od jejího založení před třemi lety.
30. 6. 202230. 6. 2022
Marketing

eBay koupil NFT tržiště a cílí na digitální sběratelství

Portál eBay koupil tržiště s nezaměnitelnými tokeny (NFT) KnownOrigin ve snaze rozšířit svůj inventář sběratelských předmětů do virtuální říše.
30. 6. 202230. 6. 2022
Marketing

Pinterest chce už konečně pořádně vydělávat

Společnost Pinterest v úterý oznámila, že stávající CEO Ben Silbermann odchází a jeho funkce se ujímá Bill Ready, který má rozsáhlé zkušenosti z e-commerce.
30. 6. 202230. 6. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB
Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.