

Ambiente spouští kampaň na rozvoz ze svých restaurací AmbienteDoma
Tuzemská restaurační skupina Ambiente, pod níž spadá několik restaurací a zejména v hlavním městě, propaguje rozvoz jídla z vlastních podniků pod značkou AmbienteDoma.cz.
Ambiente může být v každé z 600 000 pražských domácností – tvrdí reklamní kampaň na rozvoz jídla AmbienteDoma.cz. Virtuální restaurace www.ambientedoma.cz naplno spustila síť podniků Ambiente loni na podzim. Během listopadu a prosince předčily tržby z vlastního e-shopu tržby z rozvozových služeb jako je Wolt a Dáme jídlo. Podíl na tom měly i placené kampaně na sociálních sítích, které až dosud Ambiente příliš nevyužívala. Tato kampaň je rozsahem a rozpočtem největší, jakou kdy Ambiente mělo.
V reklamách na sociálních sítích, Googlu a Seznamu pracuje Ambiente s motivy různých oken, fasád a domů a poukazuje tak na různorodost příbytků i jídel a potravin, které si lidé mohou objednat. Nová značka s logem od Studia Najbrt sdružuje na webu www.ambientedoma.cz e-shopy všech podniků patřících pod hvězdičku Ambiente.
V druhé části kampaně, která prezentuje jídla z Ambiente v domácím prostředí, chtějí autoři kampaně ukázat, že maso a suši z Brasileira, neapolskou pizzu z Pizzy Nuova nebo guláš a pivo z Lokálu si mohou hosté užít i doma.


Nejprodávanější položkou je letos na e-shopu zatím čepovaný Prazdroj, následuje tatarák, český chleba z Esky nebo smažený sýr z Lokálu. Přes Ambientedoma.cz si měsíčně objedná jídlo deset tisíc lidí. Prodej přes eshop AmbienteDoma.cz tvoří zhruba pětinu celkových tržeb podniků Ambiente. V únoru si hosté přes Ambientedoma.cz objednali jídlo za 6,2 milionu korun.
“Je vidět vývoj v chování hostů. Před rokem si hosté nejčastěji chodili k výdejovým okénkům – buď si u něj přímo objednali a na jídlo si počkali, nebo si dopředu zatelefonovali,” popisuje zkušenost z pandemie restauratér Tomáš Karpíšek. Virtuální obchod AmbienteDoma.cz sdružuje e-shopy restaurací Ambiente běžící na platformě Shoptet, která je napojená na rozvoz od Liftaga. To doručuje balíčky po celé Praze, cena za doručení je maximálně 95 korun.
Podobné zprávy


Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News


Knowlimits se stává největší agenturou na trhu


Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

