Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Newsletter

Vydavatelství A 11 vstoupilo do segmentu křížovek. Luštění zažívá zlaté časy

Irena Buřívalová1. 3. 202126. 2. 2021

Společnost A 11 začala vydávat tři nové křížovkářské magazíny s klasickým švédským luštěním: sorry křížovky s vtipnou tajenkou za 39 korun, Mladý svět křížovky s citáty slavných osobností za 29 korun a Náš region křížovky s tajenkami zaměřenými na výletní místa a lokální zajímavosti za 19 korun. Podle Mediaprojektu obliba luštění výrazně narůstá. Křížovkářský titul má prakticky každé větší vydavatelství.

Křížovky A 11 vycházejí jako dvouměsíčníky s nákladem 30 000 kusů, na stáncích se objevily v pátek 26. února. Spuštění je podpořeno rozhlasovou kampaní a inzertní kampaní v lokálních novinách Náš region, v týdeníku Mladý svět a v měsíčníku sorry.

Na trhu s „luštěním“ je přitom velká konkurence. Hned čtyři tituly má Czech News Center: Aha! pro ženy, Blesk Křížovky, Nedělní Aha! Křížovky a Nedělní Blesk Křížovky. Mafra vydává Chvilku pro luštění, VLM Křížovkář TV magazín a Empresa Media Sedmička křížovky. Podle posledního Mediaprojektu za 3. a 4. kvartál roku 2020 křížovkám roste i čtenost na výtisk. Jedno vydání nejčtenějšího titulu Blesk křížovky má 255 tisíc čtenářů/luštitelů a vychází jako měsíčních v nákladu zhruba 58 tisíc kusů. Podobně Chvilka pro luštění vychází jako měsíčník, a to v nákladu kolem 63 tisíc kusů. Podle webu Send.cz jsou na trhu zhruba čtyři desítky titulů, které ve větší míře nabízejí křížovky jako součást obsahu.

×

Reddit se raduje a roste. Prodejem akcií vybral 7,8 miliardy korun

Starší článek

EMD consultants pomohou školám Maple Bear se vstupem na český trh

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dm drogerie uvádí k životnímu prostředí neutrální řadu produktů Pro Climate

Společnost dm drogerie markt vyvinula ve spolupráci s Technickou univerzitou v Berlíně klimaticky neutrální řadu. Na českém trhu zatím označení Pro Climate…
13. 4. 202113. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více