Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Goran Tačevski
Lidé

Petr Havlíček po roce odchází z Dentsu

Radana Čechová17. 3. 202118. 3. 2021

Zkušený reklamní odborník Petr Havlíček opouští Dentsu. Z interního mailu, který má redakce MAM k dispozici, vyplývá, že se jej dotkla globální restrukturalizace, kterou firma prochází.

V interním mailu, který byl ve středu rozeslán zaměstnancům, se píše, že restrukturalizace Dentsu s sebou přináší „zjednodušení manažerských struktur, racionalizaci právnických entit, úspory v nájmu a další kroky vedoucí celkově k větší efektivitě celku“. Jedním z  kroků, který byl součástí probíhajících změn je například i spuštění české pobočky Dentsu McGarryBoven (DMB). Právě tuto agenturu měl mít rovněž na starosti Petr Havlíček, pod něhož spadalo řízení kompletní „creative line“ Dentsu.

Agentura by se měla soustředit více na strategii značek a měla dělat „odvážnější“ kampaně, než na který je český trh poslední dobou zvyklý: „Někdy jsou zadavatelé nadšení z kampaní, které vidí na soutěžích a festivalech, a chtějí, abychom pro ně vytvořili něco podobného. Jenže když jim koncepty přinesete, jsou sice nadšení, ale druhým dechem dodají, že potřebují nejlépe udělat hybrid ze všeho, co vidí. A v tu chvíli jste někde úplně jinde. Na druhou stranu tady na českém trhu byly agentury, které do toho šláply velice odvážně, ale pak z této cesty sešly. Jestli se opotřebovaly, nevím…,“ uvedl nedávno pro MAM Petr Havlíček, který měl vizi, že vytvoří agenturu, jež „nebude pro každého“. „Existují agentury, které už do tendrů nejdou. Je to odvaha na straně agentury do tendrů se nepouštět. Jako příklad můžu uvést americkou agenturu Taxi. Ta říká, že je jen pro řidiče a pár pasažérů a další nechce. Prostě vezu jen to, co uvezu, protože jsem exkluzivní limuzína. Vždycky jsem měl respekt z Kaspenu. Dělali věci jiným způsobem. Podobně, trochu moderněji bych chtěl směřovat i novou agenturu, aby klienti zjistili, že je to baví a že opravdu nevadí, když dělají věci, které vybočují,“ dodal Havlíček, který si nyní sám není jistý, kdy a zda-li vůbec ještě „nastoupí na palubu“ nějaké korporace.

 „Rád bych vám řekl, kam se teď budou ubírat mé kroky, ale upřímně to nevím. Zpráva o konci v Dentsu mě zastihla včera ráno tak trochu ‚v nedbalkách‘. Asi už bych si měl na nelítostný korporátní styl zvyknout, že?“ řekl dnes Petr Havlíček MAM a dodává, že pragmaticky rozhodnutí chápe. „Krále nelze sesadit nebo vyměnit. Krále je třeba popravit, nebo musí umřít sám. Já stále žiju a věřím, že o moje letité zkušenosti někdo zajímavý bude stát. Nechme se překvapit. Budete první, kdo se to ode mě dozví,“ adresoval týdeníku MAM Havlíček.

Petr Havlíček začal v Dentsu pracovat loni v lednu, kdy jej do společnosti přivedl její generální ředitel Petr Chajda. Havlíček začal řídit kreativní agenturu Isobar, a firmě „pomohl v nelehké době, neboť covid zasáhl kreativní část reklamního průmyslu skutečně silně,“ uvádí se v mailu, který dále informuje, že řízením „kreativní nohy a veškeré pravomoci a odpovědnost s tím spojené dnešním dnem přebírá Radim Kameník“.

Ten v rámci Dentsu působí již nějakou dobu. V roce 2016 začal budovat v rámci Bistro Agency agenturu Spectra, která se zabývala především lokalizací mediálních a reklamních obsahů. Od loňského roku pak řídil v rámci Dentsu také Content Symphony, a to napříč celým clusterem CEE.

Petr Havlíček působil 27 let ve vrcholovém managementu agentury Y&R (WPP). V letech 1999 až 2010 vedl pražskou pobočku a následně byl do roku 2018 šéfem pro střední a východní Evropu. Během jeho působení ve vedoucích pozicích agentura získala řadu ocenění, zejména pak přes 20 lvů v Cannes.

Zavřít reklamu

Náš Region pokrývá i Pardubický, Královéhradecký a Jihočeský kraj

Starší článek

Soutěž Fénix content marketing hlásí šest týdnů do uzávěrky

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Někteří obchodníci se úplně loučí s tištěnými letáky

Četné nápisy na schránkách činžovních domů „Nevhazovat letáky“ už možná do pár let nebudou potřeba. S rostoucími cenami papíru a zvyšujícími se náklady na…
18. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.