Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Ikea
Marketing

Ikea otevře plánovací studio v nákupním centru Westfield Chodov

Redakce MAM24. 3. 202131. 3. 2021

Ikea plánuje v létě otevřít své první plánovací studio ve středoevropském regionu, a to v pražském nákupním centru Westfield Chodov. Zaměří se na řešení individuálních potřeb zákazníků v interiéru. Odborníci na místě pomohou s plánováním kuchyní, ložnic, koupelen i úložných prostor.

Zákazníci si na ploše zhruba 700 m2 budou moci prohlédnout nabízené materiály, dekory, vybavení i vybrané výrobky, včetně těch pro chytrou domácnost. Součástí bude i osm vzorových pokojů, které znají návštěvníci z obchodních domů. Studio nabídne i možnost objednat si zboží online.

O zákazníky se bude starat tým osmnácti konzultantů. „Zákazníci se zde budou moci potkat s našimi odborníky na interiérové vybavení (…). Služeb studia budou moci využít také podnikatelé, kteří zařizují komerční prostory,“ říká Eva Božíková, vedoucí plánovacího studia.

„Plánovací studio se svojí koncepcí odlišuje od běžného typu prodejny. Jako expertní poradna a showroom spojuje výhody osobní konzultace, na kterou zákazník naváže objednávkou. Ve Westfield Chodov jde už o několikátý projekt, který spojuje přednosti fyzického retailu a on-line prostředí, tentokrát navíc v úzké spolupráci s další silnou a celosvětově oblíbenou značkou,“ uvedla Petra Valentová, marketingová manažerka Westfield Chodov.

V Česku má Ikea čtyři obchodní domy: Praha – Černý Most, Praha – Zličín, Brno a Ostrava. Výrobky si mohou zákazníci objednávat do výdejních míst v Hradci Králové, Liberci, Zlíně, Olomouci, Českých Budějovicích a Plzni. V plánu je otevření výdejních míst také v Karlovarském a Ústeckém kraji. Ikea už menší koncept dříve testovala v centru Prahy. Svůj Ikea Point na Václavském náměstí ale zavřela v létě roku 2019. Podle marketingového manažera Ikea, Michala Kroupy (viz rozhovor níže), si tím otestovala, o co je mezi zákazníky zájem.

PSALI JSME
IKEA zacílí na zákazníky s vážným zájmem o bydlení a udržitelnost

×

Druhý ročník Comic-Conu přesunut na podzim

Starší článek

Rohlik.cz spolupracuje se startupem Apeel, který prodlužuje čerstvost ovoce

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

CSR ve firmách je trendem

Některé firmy v posledních letech kladou zvýšený důraz na aktivity spojené se společenskou odpovědností a dělají dobře. Svědčí o tom výsledky 11. ročníku…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Svaz obchodu a cestovního ruchu spustil kampaň proti potravinovým kvótám

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) spouští kampaň proti zákonu k povinným kvótám na české potraviny. Úvahy o jejich zavedení se objevují už několik…
8. 4. 20218. 4. 2021
Lidé

Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

V roli head of group communications bude řídit komunikaci skupiny na patnácti trzích. Do firmy přichází po čtyřech letech v Deloitte, kde byl zodpovědný za PR.
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Philip Morris lidem ukáže interaktivní „laboratoř“

Před Průmyslovým palácem na pražském Výstavišti otevře 10. dubna společnost v rámci iniciativy Svět bez kouře prostor, v němž porovnává klasické cigarety s…
8. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing Packety v regionu střední a východní Evropy řídí Barbora Langer
Zlata Ulrichová přešla z Rohlik.cz do Billy, povede strategický marketing

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více