Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Bohumil Pospíšil
Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Pavel Hejkrlík7. 3. 20218. 3. 2021

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay

Některé zápasy MMA nebo amerického fotbalu už mají podobnou sledovanost jako fotbalové přenosy. Vytváříme koncept, aby všechny hlavní sporty v rámci nabídky O2 TV Sport měly svého influencera,“ popisuje Marek Kindernay, který ve funkci výkonného ředitele řídí O2 TV Sport už šestým rokem.

Jak hodnotíte loňský rok? Jak se vyvíjejí počty předplatitelů?

Sport nezažil nejlepší rok, v řadě sportů bylo několik vynucených přestávek, dlouhé týdny byly bez sportovního obsahu. I přes neuvěřitelně turbulentní období, kterým procházíme, nám od loňského roku počet zákazníků vzrostl téměř o 90 tisíc a počet služeb některého z tarifů O2 TV dosáhl ke konci roku 529 tisíc. Meziročně šlo o třicetiprocentní nárůst ve sledovanosti. Nabízíme nejvíce sportovního obsahu, a proto jsme dokázali lidi k televizi dostat. Z hlediska čísel to byl rok rekordů.

Jak moc se projevilo, že sportovní stanice se musely jednu dobu uchylovat jen k reprízám?

Máme štěstí, že většina soutěží, které vysíláme v našich programech, se nadále hraje a k většímu přerušení nedošlo. Jak fotbalová, tak i hokejová liga se sice hrají bez diváků na stadionech, ale program je od podzimu neskutečně nabitý, zimní přestávka byla ve fotbale jen tři týdny. Fortuna:Liga se hraje ve zhuštěných termínech, stejně tak extraliga. Myslím, že je dobře, že ligy pokračují i vzhledem k náladě ve společnosti. Lidé zažívají obtížné období, kdy není moc důvodů ke spokojenosti. A jestli sport něco umí, tak radost především rozdávat.

Jak se vyvíjejí reklamní příjmy a jak je ovlivnil covid? Na co se zaměříte v kampaních?

Určitou dobu se nehrálo, což na inzerenty vliv mělo. Máme stálý okruh klientů, jde logicky o sázkové společnosti a další sponzory okolo fotbalu. Snažíme se jim zajišťovat nejen reklamní spoty ale i virtuální reklamu v přenosech, sponzoring a další speciální aktivace jako product placement či soutěže. Formátů je celá řada a je to obsaženo v balíčcích služeb pro celoroční partnerství. Nárůst sledovanosti o 30 procent se odráží v zájmu inzerentů. V minulosti jsme měli několik kampaní na sportovní balíčky, v nich budeme nadále pokračovat. Dobře nám funguje i takzvané rodinné sledování, díky kterému lze O2 TV sledovat až na třech zařízeních současně. Úspěšné jsou také balíčky O2 Spolu, kde kromě televize nabízíme i internet a mobilní služby. Hlavní kampaň se letos bude týkat sportu a přechodu na novou platformu.

Jaké kategorie zaznamenávají růst a kde naopak došlo k poklesu diváků?

To je aktuální otázka i vzhledem k výsledkům popularity sportů, který zveřejnila Národní sportovní agentura. Mohu garantovat, že nejsledovanějším sportem v ČR je stále z hlediska sledovanosti fotbal, za ním hokej a pak ženský tenisový okruh WTA. Ale třeba MMA zápasy mají velký nárůst. S MMA jsme začínali v roce 2015, kdy jsme spouštěli Oktagon a postupně přidávali další zahraniční soutěže. O2 TV i díky tomu, že jsme pro kanál Premier Sport získali práva na turnaje UFC, se dá říct, že O2TV je domovem MMA. Na kanálech máme ty největší MMA soutěže jako je ONE Championship, která se v dubnu poprvé objeví i v České republice, nebo M1 Global. Z Česka zase třeba galavečery I am Fighter nebo MMA Masters League. Zápasy už někdy dosahují podobných čísel jako některé fotbalové přenosy. Dobře nám také funguje americký fotbal, což je pro českého diváka ne úplně tradiční sport. Předvánoční duel Washington Football Team-Seattle Seahawks vidělo téměř 80 tisíc diváků, a to je opravdu výborný výsledek. Na podobná čísla dosahují nejlepší duely z anglické Premier League.

Celý článek si můžete přečíst v časopise Marketing & Media, který vychází v pondělí 8. března 2021. Předplatit si ho můžete zde.

Zavřít reklamu

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Starší článek

Kouřová clona AB: „spin-doctoring“ po česku

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Někteří obchodníci se úplně loučí s tištěnými letáky

Četné nápisy na schránkách činžovních domů „Nevhazovat letáky“ už možná do pár let nebudou potřeba. S rostoucími cenami papíru a zvyšujícími se náklady na…
18. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.