Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Rodinný pivovar Bernard
Marketing

Bernard přichází s novou kampaní „Držme se“ v režii Jiřího Mádla

Pavel Hejkrlík23. 3. 202123. 3. 2021

Režisér Jiří Mádl natočil reklamu pro Rodinný pivovar Bernard pět verzí minutu a půl dlouhé reklamy. Od 22. března běží na sociálních sítích a televizních obrazovkách. 

Autorem námětu, scénáře i konečného zpracování je režisér Jiří Mádl, který režíroval reklamu prvně. Natočil pět mikropříběhů, které se uzavírají v posledních okamžicích netradičně dlouhého 90 sekundového spotu. Příběhy se odehrávají pouze na podkresu melodie New Britain, árie neznámého autora pravděpodobně z Irska, v provedení klavíristy Petra Maláska.

S uvedením spotu doznal změny známý slogan pivovaru Svět se zbláznil, držte se…Výměnou jediného písmenka dostal jiný význam. „V minulosti jsme poukazovali na různé absurdity a vzkazovali jsme lidem, ať se drží. Jenže teď už svět v mnoha ohledech doslova zešílel, a tím nemyslím jen důsledky epidemické situace. Je třeba se tomu postavit, pozitivně, společně. Proto změna z držte se na držme se. Když budeme držet spolu, zvládneme všechno. Chceme dodat lidem sílu a pozitivní myšlení,“ říká k nové kampani majitel pivovaru Stanislav Bernard. Nový spot Rodinného pivovaru Bernard poběží na kanálech České televize, na YouTube, Facebooku a Instagramu.

„Jirka přišel s námětem, který naprosto rezonuje s tím, co chceme předávat dál. Vyplatilo se nechat mu volné ruce, vzniklo něco, co jde od srdce k srdcím. Tak to cítíme,“ řekl šéf marketingu Rodinného pivovaru Bernard Tomáš Lipták. „Měli jsme z práce velkou radost. Reklama od svého začátku vznikala ve velké tvůrčí svobodě, Jirka vytvořil kreativní koncept a jako režisér natočil svou první reklamu vůbec. S marketingovým ředitelem z Bernardu Tomášem Liptákem jsme vytvořili jeden tým a snažili se naplnit očekávání Standy Bernarda a celé značky. Potěšit v této době,“ podotkla ředitelka agentury Monika Kristl.

Natáčelo se v průběhu února, ve scéně natáčené v Humpolci si zahráli i zaměstnanci pivovaru. Kompletní produkci nového videa pro Rodinný pivovar Bernard zajistila agentura Dawson production. 

Svět se zbláznil, držme se.

Námět, scénář, režie: Jiří Mádl

Kamera: Martin Žiaran

Střih: Filip Malásek

Produkce: Dawson production, Monika Kristl

Nasazení: 22. 03. 2021

Mediamix: TV, Online, Social

×

Tohle není fáze. Zalando oslavuje lidi, kteří jsou sami sebou

Starší článek

Dostat chuť na Magnum nebylo nikdy jednodušší

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více