Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Answear
Marketing

Answear chce být v televizi celý rok

Redakce MAM23. 3. 202122. 3. 2021

Na novoroční kampaň značka navazuje sponzorskými videi, které poběží šest týdnů. Kampaň realizuje na všech sedmi evropských trzích, kde působí.

Značka Answear si pro pokračování kampaně vybrala cestu sponzorských spotů. Začala s nimi 15. března a po dobu šesti týdnů se budou objevovat na českých stanicích Nova Group a slovenských Markíza Group. Ve sponzorovaných spotech „Máš Answear“ se objeví známá polská herečka Jolanta Janus (na úvodní fotografii), kterou mohli čeští diváci vidět na festivalu Jeden svět v dokumentárním filmu Lesson of Love.

 „V televizním prostředí chceme být letos po celý rok, máme proto v plánu točit další sérii kreativ, v nichž chceme rozšiřovat myšlenku ‚Máš Answear‘. Konceptem tak odpovídáme na otázku, kdo je náš zákazník, co od nás očekává, jak tráví svůj čas, co vyhledává,“ vysvětluje Eva Balaštíková, manažerka pro Českou republiku a Slovensko.

V únoru mezi první a druhou vlnou TV kampaně realizovala značka Answear na všech trzích také spolupráce s 49 influencery. Vybraní Instagrameři v ní natočili vlastní scény rozvíjející koncept reklam a svým videem ukázali, čím ve svém životě bourají stereotypy. V Česku vyniklo video o rituálu otužování od blogerky Dominiky Pokludové nebo video módního stylisty Filipa Vaňka, který odhalil své stravovací hříchy. Na Slovensku si se zadáním nejlépe poradila fitness trenérka Simona Kozerawski, která ztvárnila témata svoboda a kondička.

V roce 2020 se dočkal obchod Answear nárůstu 33 procent, za celou skupinu dosáhl obratu přibližně 2,5 miliardy korun a plány růstu má i pro letošní rok. Vedle televize chce komunikovat i na dalších kanálech například v rádiích. V druhé polovině roku se zaměří na relaunch mobilní aplikace a bude se soustředit na rozvoj vlastní značky answear.LAB. Tento rozvoj obchodu umožnil nedávný vstup na burzu, díky kterému pro všech sedm trhů, ve kterých působí, získal finanční podporu v hodnotě 260 milionů korun. Třetina z částky by měla jít na posílení marketingových aktivit. V současné chvíli prodává e-shop 350 značek a 90 tisíc produktů, do roku 2024 chce nabídku zdvojnásobit.

×

Vydavatelství Business Media CZ koupilo motoristické tituly Mladé fronty

Starší článek

Tohle není fáze. Zalando oslavuje lidi, kteří jsou sami sebou

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

CSR ve firmách je trendem

Některé firmy v posledních letech kladou zvýšený důraz na aktivity spojené se společenskou odpovědností a dělají dobře. Svědčí o tom výsledky 11. ročníku…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Svaz obchodu a cestovního ruchu spustil kampaň proti potravinovým kvótám

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) spouští kampaň proti zákonu k povinným kvótám na české potraviny. Úvahy o jejich zavedení se objevují už několik…
8. 4. 20218. 4. 2021
Lidé

Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

V roli head of group communications bude řídit komunikaci skupiny na patnácti trzích. Do firmy přichází po čtyřech letech v Deloitte, kde byl zodpovědný za PR.
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Philip Morris lidem ukáže interaktivní „laboratoř“

Před Průmyslovým palácem na pražském Výstavišti otevře 10. dubna společnost v rámci iniciativy Svět bez kouře prostor, v němž porovnává klasické cigarety s…
8. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing Packety v regionu střední a východní Evropy řídí Barbora Langer
Zlata Ulrichová přešla z Rohlik.cz do Billy, povede strategický marketing

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více