Foto: Answear

Answear chce být v televizi celý rok

23. 3. 2021 07:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Na novoroční kampaň značka navazuje sponzorskými videi, které poběží šest týdnů. Kampaň realizuje na všech sedmi evropských trzích, kde působí.

Značka Answear si pro pokračování kampaně vybrala cestu sponzorských spotů. Začala s nimi 15. března a po dobu šesti týdnů se budou objevovat na českých stanicích Nova Group a slovenských Markíza Group. Ve sponzorovaných spotech „Máš Answear“ se objeví známá polská herečka Jolanta Janus (na úvodní fotografii), kterou mohli čeští diváci vidět na festivalu Jeden svět v dokumentárním filmu Lesson of Love.

 „V televizním prostředí chceme být letos po celý rok, máme proto v plánu točit další sérii kreativ, v nichž chceme rozšiřovat myšlenku ‚Máš Answear‘. Konceptem tak odpovídáme na otázku, kdo je náš zákazník, co od nás očekává, jak tráví svůj čas, co vyhledává,“ vysvětluje Eva Balaštíková, manažerka pro Českou republiku a Slovensko.

V únoru mezi první a druhou vlnou TV kampaně realizovala značka Answear na všech trzích také spolupráce s 49 influencery. Vybraní Instagrameři v ní natočili vlastní scény rozvíjející koncept reklam a svým videem ukázali, čím ve svém životě bourají stereotypy. V Česku vyniklo video o rituálu otužování od blogerky Dominiky Pokludové nebo video módního stylisty Filipa Vaňka, který odhalil své stravovací hříchy. Na Slovensku si se zadáním nejlépe poradila fitness trenérka Simona Kozerawski, která ztvárnila témata svoboda a kondička.

V roce 2020 se dočkal obchod Answear nárůstu 33 procent, za celou skupinu dosáhl obratu přibližně 2,5 miliardy korun a plány růstu má i pro letošní rok. Vedle televize chce komunikovat i na dalších kanálech například v rádiích. V druhé polovině roku se zaměří na relaunch mobilní aplikace a bude se soustředit na rozvoj vlastní značky answear.LAB. Tento rozvoj obchodu umožnil nedávný vstup na burzu, díky kterému pro všech sedm trhů, ve kterých působí, získal finanční podporu v hodnotě 260 milionů korun. Třetina z částky by měla jít na posílení marketingových aktivit. V současné chvíli prodává e-shop 350 značek a 90 tisíc produktů, do roku 2024 chce nabídku zdvojnásobit.

Foto: Answear

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.