Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Newton College
Extra

Učte se od marketingových es a získejte mezinárodní titul MSc.

Externí autor25. 2. 202110. 3. 2021

ADVERTORIAL Jako markeťáci to nemáte snadné. Nesmíte usnout na vavřínech, jenže existuje jen málo míst, kde získáte komplexní přehled o moderním marketingu a doplníte si vzdělání o aktuální trendy. Změnit se to teď snaží MSc. studium Moderní marketing na vysoké škole NEWTON College, kde vám předají své know-how nejlepší profíci z oboru.

CEO Zaraguzy Milan Formánek, vyhlášený linkbuilder Filip Podstavec nebo psycholog a specialista na média Valery Senichev. „Lineup“ vyučujících Moderního marketingu na NEWTON College je nabitý hvězdami.

Při studiu tak jeden víkend v měsíci strávíte s řediteli firem, konzultanty a markeťáky, kteří své know-how nenačetli v knížkách, ale poctivě oddřeli a načerpali v praxi. Jednou řešíte webovou analytiku, jindy zase SEO či PR. Po absolvování studia máte silný vědomostní základ a navíc získáte mezinárodně uznávaný titul MSc.

  • S Milanem Formánkem vás přežitá marketingová zaklínadla nečekají. Je to vizionář ve službách moderního marketingu, který vždycky vidí o pár let dopředu.

Žádné „nalajnované“ přednášky, ale ryzí praxe

Vyučující Milan Formánek v marketingu dělá už 14 let. Nejvíc zkušeností nabral jako manažer digitálního marketingu a specialista komunikace v Red Bullu, dnes z pozice CEO vede světovou reklamní agenturu Zaraguza. 

„Za ty roky už vím, že neexistuje univerzální pravda. Že reklama na Instagramu je vždy správně a reklama v televizi přežitek. Tak to nefunguje. Musíte nejdřív poznat své zákazníky, zorientovat se v komunikačních kanálech a pak sestavit mix na míru vaší značce. V něm může být klidně i leták za stěračem auta, pokud to na cílovku funguje,“ objasňuje Formánek, který přednáší o moderních trendech v marketingu.

Případovky, osvědčené rady, poučení z fuck-upů. Lektoři se s vámi podělí o své mnohaleté know-how

Ryze praktické jsou také příspěvky psychologa a experta na propojení HR a marketingu Valeryho Senicheva. „Vyučuji PR a média, teoretický výklad mi trvá maximálně dvacet minut. Pak jdeme na příklady z firem. Hodnotíme tiskové zprávy či konference a řešíme, jak je dělat v době koronaviru. Chci, aby studenti zapojili kritické myšlení a selský rozum. Ukazuju jim kampaně, na kterých jsem sám pracoval a dobře do nich vidím,“ popisuje Senichev.  

Dvanáct měsíců, jedna dizertace a síť kontaktů na celý život

MSc. marketingové studium si typicky vybírají majitelé firem, leadři marketingových týmů nebo třeba specialisté, kteří chtějí získat větší rozhled. Vzdělávání trvá jeden rok a studenti na konci píší dizertační práci. „Téma si vybírají sami, společně ale hledáme koncept i cíl práce. Tím je řešení aktuálního profesního či firemního problému, se kterým se student ve potýká. Poté doporučím vedoucího, který studentovi dává expertní feedback,“ popisuje Ludmila Navrátilová, garantka a vyučující marketingových předmětů na NEWTON College.

Kromě znalostí je obrovským benefitem Moderního marketingu síť kontaktů, kterou studenti získají. Nejen s vyučujícími, ale hlavně mezi sebou.

  • Plánováno dizertačky i odborné dotazy na nízkonákladový marketing – s tím se studenti obrací na Ludmilu Navrátilovou. V rámci MSc. totiž také učí, jak dělat dobrý marketing i za málo peněz. 

Studenty zajímá výkonnost kampaní a typické chyby, kterým se vyhnout

S expertem na výkonnostní marketing, PPC kampaně i webovou analytiku z firmy Optimalizovaný-Web.cz Zbyňkem Hyrákem si studenti vyzkouší práci s Google Analytics. „Připravuji pro studenty ukázkový účet nebo pracují s daty vlastní firmy. Učím je, jak se v Google Analytics zorientovat a porozumět základním i pokročilým metrikám,“ popisuje. 

Jako příklad uvádí nastavení vhodného atribučního modelu, který pomáhá při srovnávání kampaní. „Mezi časté chyby patří používání nevhodného atribučního modelu. Kvůli tomu připíšete konverzi (například odeslanou objednávku či poptávku) poslednímu zdroji návštěvy. A to není fér, protože se často na konverzi podílí více kanálů,“ upozorňuje Hyrák.

On-line místo klasického osobního setkávání není omluvenkou pro horší kvalitu. Do výuky jdeme na 100 % 

Kvůli aktuální situaci se teď učí on-line. „Pro mě jako lektora je zázemí pro on-line výuku na špičkové úrovni. NEWTON College i vyučující mají v porovnání s jinými školami mimořádnou snahu, aby se zážitek z učení co nejlépe přenesl do on-line prostředí,“ popisuje vyučující obsahového marketingu a majitel Obsahové agentury Martin Brablec.

Z výuky si podle něj hodně odnesou mladí studenti i lidé, kteří už v marketingu pracují. „Jsou pak schopní probíraná témata vztáhnout ke své práci a zformulují dotaz, který jim opravdu pomůže. Jeden ze studentů se mě například skvěle zeptal, jak si obsahový marketing obhájit u vedení. Obsah se mu líbil, dokázal si ho zasadit do kontextu své práce, ale věděl, že musí nejdřív přesvědčit své šéfy,“ zakončuje Brablec.

První absolventi oboru Moderní marketing na nejlépe hodnocené soukromé VŠ v ČR vystudují v únoru 2021, nový ročník se otevírá v červnu. Přihlášky si podávejte už teď, ať si zarezervujete místo ve studijní skupině pro maximálně 30 studentů. Ke studiu se přihlásíte zde.

  • Při on-line výuce se Martin Brablec snaží dát maximum prostoru i studentům, aby z toho pro sebe získali co nejvíc. Foto: Emil Gallík, Obsahová agentura

Zavřít reklamu

MÍSTO PRODEJE: Velké dilema lékáren

Starší článek

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.