Foto: Mladý svět

Šéfredaktorem týdeníku Mladý svět bude Jan Januš. Dosud působil v Info.cz

1. 2. 2021 16:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

DPD s agenturou Realness uspěly na evropských SABRE Awards

Ze 13 nominovaných českých projektů v evropské PR soutěž SABRE Awards získala cenu kampaň cílená na kurýry DPD.

Reklama
SDG

Šéfredaktorem týdeníku Mladý svět a měsíčníku Lawyers & Business se stane Jan Januš, v jehož kompetenci bude vedení a rozvoj Mladého světa a zaštítění odborné kvality prémiového měsíčníku pro byznys a advokacii Lawyers & Business.

„Honzu Januše vnímám jako jednoho z nejlepších novinářů své generace. Svůj cit pro byznysové, právní, ale i lifestylové texty prokázal v řadě projektů a celých deset let, co se známe, jsem ho vnímal jako nesmírně pracovitého a cílevědomého člověka,“ dodal ředitel vydavatelství A 11 Aleš Zavoral.

PSALI JSME
Mladý svět ožije! A 11 koupila ochrannou známku od Soukupa

Januš dosud působil jako zástupce šéfredaktora Info.cz, kde stál u zrodu a vedl právní sekci, tištěný Magazín I a knižní edici, rovněž moderoval podcast Jízda dějinami. Januš sbíral zkušenosti v Lidových novinách, v nichž vedl magazín Index LN a přílohu Právo a justice, a vydavatelství Economia, ve kterém byl hlavním právním analytikem a šéfredaktorem měsíčníku Právní rádce. Pracoval rovněž v advokacii, a to jako ředitel vnějších vztahů kanceláře Císař, Češka, Smutný. V minulosti spolupracoval i s časopisy Epocha, History revue či Živá historie.

Za sérii profilů kandidátů na ústavní soudce byl spolunominován na Novinářskou cenu a je hlavním autorem dvou knih: Kurzu právní sebeobrany a Trestů budoucnosti. Opakovaně působí v Nominační radě ankety Zákon roku a externě komentuje pro Český rozhlas.

„Aktivity vydavatelství A 11 Aleše Zavorala mě utvrzují, že i v dnešní době má smysl uvádět na trh nové tituly a jsem skutečně rád, že se budu moci podílet na jejich vzniku a rozvoji,“ doplnil Januš. Vydavatelství A 11 za posledních šest měsíců začalo vydávat prémiové časopisy Premium Guide, Lawyers & Business, Innspirace, eko Česko nebo Transport Journal. Kromě toho vydává desítky mutací lokálních novin Náš REGION v čele s pražským týdeníkem Náš REGION Praha.

Foto: Mladý svět

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.