Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pxhere.com
Marketing

Před Valentýnem se v e-shopech daří erotickým deskovým hrám

Redakce MAM12. 2. 202112. 2. 2021

České internetové obchody ve dvou týdnech předcházejících svátku svatého Valentýna zaznamenaly výrazně zvýšenou poptávku po erotických deskových hrách. Podle společnosti Shoptet, největší tuzemské e-shopové platformy, byla o 60 % vyšší než v běžném období.

Letošní oslavy svátku zamilovaných (14. 2.) nabídnou vzhledem k aktuální situaci výrazně méně možností než v předchozích letech. Trávení Valentýna zejména v domácím prostředí potvrzují i data společnosti Shoptet. Podle nich se totiž v českých e-shopech v posledních dvou týdnech například zvýšila poptávka po erotických deskových hrách, a to o 60 % oproti běžnému období.

PSALI JSME
Erotické zboží, květiny či čokolády. Jak První máj mění nákupy Čechů v e-shopech?

„V týdnech před Valentýnem každoročně evidujeme nárůst poptávky po erotických pomůckách, v letošním roce se k nim přidaly i deskové hry s touto tematikou. Odhadujeme také, že o víkendu stoupne až šestinásobně poptávka po rozvozu jídla z restaurací domů. Příliš jiných možností, jak strávit Valentýna jinak než doma, se letos nenabízí,“ uvádí Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.

O třetinu vyšší poptávka po květinách

Mezi tradiční valentýnské dary patří také květiny, v jejichž objednávání prostřednictvím internetových obchodů dominují muži. Podle odhadů společnosti Shoptet letos poptávka po online objednání a následném doručení květin stoupne až o třetinu. „I prodeje květin budou s největší pravděpodobností následovat vzestupný trend online nákupů prakticky čehokoliv. Za poslední rok si lidé zvykli chodit do kamenných prodejen výrazně méně a nejinak je tomu i v případě květinářství,“ vysvětluje Miroslav Uďan. Opačný trend se letos týká valentýnských pobytů v tuzemsku i zahraniční, ale také romantických večeří, které byly v posledních letech velmi oblíbené. Aktuální situace však jejich zakoupení, a především realizaci prakticky znemožňuje.

×

HBO GO nabízí pořady ve slovenštině. Dabing připravuje studio Sunrise

Starší článek

IKEA zacílí na zákazníky s vážným zájmem o bydlení a udržitelnost

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více