Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Slovenskoproticovidu.sk
Marketing

Kampaň i s Čaputovou. Na Slovensku je motivem očkování svoboda

Irena Buřívalová1. 2. 20211. 2. 2021

Slovensko má v informační kampani k očkovaní náskok před Českem. Společně s novým webem www.slovenskoproticovidu.sk představilo v online kampani i osobnosti, které vyzývají Slováky, aby se nechali očkovat. Za koncepcí stojí AMI Communications Slovakia.

Ústřední motivem komunikace je slogan Vakcína je svoboda a symbol vítězství „V“ zabudovaný do slova „vakcína“. „Ve slovenských dějinách jsme (s véčkem) do minulosti vyprovodili komunismus a přivítali demokracii. Věřím, že dnes si s jeho pomocí poradíme i s koronavirem a onemocněním covid-19, nad kterým zvítězíme a získáme zpět svůj svobodný život bez omezení,“ představil symbol kampaně slovenský ministr zdravotnictví Marek Krajčí. Název webové stránky slovenskoproticovidu.sk má zároveň posloužit jako výzva, aby se lidé dokázali sjednotit a zabojovali proti společnému nepříteli.

Klíčovým prvkem slovenské strategie je spolupráce s důvěryhodnými osobnostmi, které spojují společnost a v rámci kampaně získávají vlastní prostor pro autentické zapojení i tím, že se jim přizpůsobuje logo/slovo v claimu, podle oblasti, ve které působí. Do kampaně se bez nároku na honorář zatím zapojila prezidentka Zuzana Čaputová, lékař Viliam Dobiáš, filmová a divadelní herečka Kamila Magálová, spisovatel, textař a výtvarník Daniel Hevier nebo olympionik Matej Tóth. Postupně chce ministerstvo přidat významné postavy z regionů, influencery a pro veřejnost důležité, i když méně známé, postavy. S ohledem na bezpečnostní pravidla během pandemie, pochází fotografie ze soukromých archívů osobností.

„Další posun v informační kampani je už naplánovaný, ale nasazovat jej budeme paralelně s tím, jak bude postupovat očkování konkrétních skupin obyvatel. Kdybychom to uspěchali, bylo by to kontraproduktivní.  Očkovaným skupinám obyvatel bude také odpovídat výběr mediatypů, postupně plánujeme využít všechny. Ve správném čase se kampaň z informační fáze překlopí do výraznější mobilizační, i v té době bude nutné pozorně vyhodnocovat vývoj situace a dostupnost očkování,“ napsal MAM Peter Chalmovský, ředitel AMI Communications Slovakia.  

Ministerstvo chce postupně oslovovat další skupiny obyvatel, seniory  a osoby s rizikovými diagnózami. Za tímto účelem postupně oslovuje neziskové a pacientské organizace a zájmová sdružení. Česko zatím v kampani zaostává. Úřad vlády teprve vybírá kreativní agenturu. Naposledy zaujmul svým účtem na sociální síti TikTok a spoluprací s influencery za půl milionu korun.

×

Economia spouští novou platformu Aktuálně+. „Chceme blíže čtenářům“

Starší článek

Šéfredaktorem týdeníku Mladý svět bude Jan Januš. Dosud působil v Info.cz

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více