Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Slovenskoproticovidu.sk
Marketing

Kampaň i s Čaputovou. Na Slovensku je motivem očkování svoboda

Irena Buřívalová1. 2. 20211. 2. 2021

Slovensko má v informační kampani k očkovaní náskok před Českem. Společně s novým webem www.slovenskoproticovidu.sk představilo v online kampani i osobnosti, které vyzývají Slováky, aby se nechali očkovat. Za koncepcí stojí AMI Communications Slovakia.

Ústřední motivem komunikace je slogan Vakcína je svoboda a symbol vítězství „V“ zabudovaný do slova „vakcína“. „Ve slovenských dějinách jsme (s véčkem) do minulosti vyprovodili komunismus a přivítali demokracii. Věřím, že dnes si s jeho pomocí poradíme i s koronavirem a onemocněním covid-19, nad kterým zvítězíme a získáme zpět svůj svobodný život bez omezení,“ představil symbol kampaně slovenský ministr zdravotnictví Marek Krajčí. Název webové stránky slovenskoproticovidu.sk má zároveň posloužit jako výzva, aby se lidé dokázali sjednotit a zabojovali proti společnému nepříteli.

Klíčovým prvkem slovenské strategie je spolupráce s důvěryhodnými osobnostmi, které spojují společnost a v rámci kampaně získávají vlastní prostor pro autentické zapojení i tím, že se jim přizpůsobuje logo/slovo v claimu, podle oblasti, ve které působí. Do kampaně se bez nároku na honorář zatím zapojila prezidentka Zuzana Čaputová, lékař Viliam Dobiáš, filmová a divadelní herečka Kamila Magálová, spisovatel, textař a výtvarník Daniel Hevier nebo olympionik Matej Tóth. Postupně chce ministerstvo přidat významné postavy z regionů, influencery a pro veřejnost důležité, i když méně známé, postavy. S ohledem na bezpečnostní pravidla během pandemie, pochází fotografie ze soukromých archívů osobností.

„Další posun v informační kampani je už naplánovaný, ale nasazovat jej budeme paralelně s tím, jak bude postupovat očkování konkrétních skupin obyvatel. Kdybychom to uspěchali, bylo by to kontraproduktivní.  Očkovaným skupinám obyvatel bude také odpovídat výběr mediatypů, postupně plánujeme využít všechny. Ve správném čase se kampaň z informační fáze překlopí do výraznější mobilizační, i v té době bude nutné pozorně vyhodnocovat vývoj situace a dostupnost očkování,“ napsal MAM Peter Chalmovský, ředitel AMI Communications Slovakia.  

Ministerstvo chce postupně oslovovat další skupiny obyvatel, seniory  a osoby s rizikovými diagnózami. Za tímto účelem postupně oslovuje neziskové a pacientské organizace a zájmová sdružení. Česko zatím v kampani zaostává. Úřad vlády teprve vybírá kreativní agenturu. Naposledy zaujmul svým účtem na sociální síti TikTok a spoluprací s influencery za půl milionu korun.

Zavřít reklamu

Economia spouští novou platformu Aktuálně+. „Chceme blíže čtenářům“

Starší článek

Šéfredaktorem týdeníku Mladý svět bude Jan Januš. Dosud působil v Info.cz

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.