Foto: Kofola

Kofola představuje řadu BIO Rajec a uvede zbrusu novou značku Targa Florio

4. 2. 2021 07:02

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tuzemská nápojářská společnost Kofola chystá uvést na trh novou řadu ochucených vod BIO Rajec a také zcela novou značku Targa Florio, osvěžující limonádu ze sicilských citrusů. 

Kofola loni rozšířila své portfolio o značky minerálních vod Ondrášovka a Korunní, což jí pomohlo posílit tržní podíl na tuzemském trhu. Ve slovenské Rajecké dolině, která je certifikována jako BIO oblast pro sběr bylin, už několik let realizuje udržitelné projekty. Kofola zde bylinky sama pěstuje i vykupuje od místních farmářů, chová i vlastní včelstva nebo vysazuje medonosné stromy.

Nyní se proto značka rozhodla na trh uvést řadu několika produktů pod označením BIO Rajec. „Budeme první mainstreamovou značkou ochucených vod s vlastní BIO řadou a jdeme spotřebitelům vstříc s novým prémiovým produktem. V dalších týdnech představíme na československém trhu také úplně novou značku prémiové limonády ze sicilských citrusů Targa Florio,“ uvedl marketingový ředitel Kofola ČeskoSlovensko Pavol Chalupka. 

Portfolio společnosti Kofola zahrnuje tradiční značky Vinea, Top Topic, Chito, Semtex, slovinskou minerálku Radenska a slovenskou Kláštornou Kalcia. Dále řemeslné cidery a limonády F.H.Prager nebo výrobce čerstvých šťáv a provozovatel Freshbarů a Salaterií UGO. 

Reklamy na minerální vodu Rajec také patnácti letech skončí v televizi. „Je třeba být co nejvíce efektivní, hledat cílené komunikační kanály a hlavně autentická témata. Osobně jsem byl u produkce pěti reklam na Rajec, nejhezčích a nejúspěšnějších. Dnes se však od pasívních obrázků v televizi chceme posunout a chceme činy aktivně inspirovat k lásce k přírodě,“ dodává Chalupka. 

Kofola partnerem Suchého února

Únor je také tradičně měsícem bez alkoholu a Kofola se letos stala partnerem této akce, která každý rok nabývá na síle. Loni se jí podle průzkumu společnosti Nielsen Admosphere do výzvy zapojilo asi 9 procent dospělých Čechů, tedy asi 600 tisíc lidí. 

„Je škoda, že se pití alkoholu stalo tak závažným společenským problémem, na který je potřeba aktivně upozorňovat, a že si lidé musejí dávat závazek vydržet měsíc na suchu, aby svůj vztah k alkoholu prověřili,“ uvádí Jannis Samaras, majitel Kofoly. „Z mého pohledu je v životě důležitá rovnováha a jsem rád, že podporou kampaně Suchej únor můžeme přispět k tomu, aby lidé zas našli rovnováhu v přístupu k alkoholu a nevnímali ho jako konzumní záležitost, ale spíše jako příležitostný či sváteční zážitek.”

Kofola podpoří osvětový projekt nejen ve svých marketingových a online kanálech, ale i komunikací přímo v trhu – a to jak v Česku, tak na Slovensku. Připraveny jsou POS materiály pro moderní i tradiční trh, outdoorová a online kampaň, jejímž cílem je dát lidem návod na smysluplné trávení volného času a podpořit nové účastníky k zapojení.

Foto: Kofola

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.