Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Kofola
Marketing

Kofola představuje řadu BIO Rajec a uvede zbrusu novou značku Targa Florio

Pavel Hejkrlík4. 2. 20215. 2. 2021

Tuzemská nápojářská společnost Kofola chystá uvést na trh novou řadu ochucených vod BIO Rajec a také zcela novou značku Targa Florio, osvěžující limonádu ze sicilských citrusů. 

Kofola loni rozšířila své portfolio o značky minerálních vod Ondrášovka a Korunní, což jí pomohlo posílit tržní podíl na tuzemském trhu. Ve slovenské Rajecké dolině, která je certifikována jako BIO oblast pro sběr bylin, už několik let realizuje udržitelné projekty. Kofola zde bylinky sama pěstuje i vykupuje od místních farmářů, chová i vlastní včelstva nebo vysazuje medonosné stromy.

Nyní se proto značka rozhodla na trh uvést řadu několika produktů pod označením BIO Rajec. „Budeme první mainstreamovou značkou ochucených vod s vlastní BIO řadou a jdeme spotřebitelům vstříc s novým prémiovým produktem. V dalších týdnech představíme na československém trhu také úplně novou značku prémiové limonády ze sicilských citrusů Targa Florio,“ uvedl marketingový ředitel Kofola ČeskoSlovensko Pavol Chalupka. 

Portfolio společnosti Kofola zahrnuje tradiční značky Vinea, Top Topic, Chito, Semtex, slovinskou minerálku Radenska a slovenskou Kláštornou Kalcia. Dále řemeslné cidery a limonády F.H.Prager nebo výrobce čerstvých šťáv a provozovatel Freshbarů a Salaterií UGO. 

Reklamy na minerální vodu Rajec také patnácti letech skončí v televizi. „Je třeba být co nejvíce efektivní, hledat cílené komunikační kanály a hlavně autentická témata. Osobně jsem byl u produkce pěti reklam na Rajec, nejhezčích a nejúspěšnějších. Dnes se však od pasívních obrázků v televizi chceme posunout a chceme činy aktivně inspirovat k lásce k přírodě,“ dodává Chalupka. 

Kofola partnerem Suchého února

Únor je také tradičně měsícem bez alkoholu a Kofola se letos stala partnerem této akce, která každý rok nabývá na síle. Loni se jí podle průzkumu společnosti Nielsen Admosphere do výzvy zapojilo asi 9 procent dospělých Čechů, tedy asi 600 tisíc lidí. 

„Je škoda, že se pití alkoholu stalo tak závažným společenským problémem, na který je potřeba aktivně upozorňovat, a že si lidé musejí dávat závazek vydržet měsíc na suchu, aby svůj vztah k alkoholu prověřili,“ uvádí Jannis Samaras, majitel Kofoly. „Z mého pohledu je v životě důležitá rovnováha a jsem rád, že podporou kampaně Suchej únor můžeme přispět k tomu, aby lidé zas našli rovnováhu v přístupu k alkoholu a nevnímali ho jako konzumní záležitost, ale spíše jako příležitostný či sváteční zážitek.”

Kofola podpoří osvětový projekt nejen ve svých marketingových a online kanálech, ale i komunikací přímo v trhu – a to jak v Česku, tak na Slovensku. Připraveny jsou POS materiály pro moderní i tradiční trh, outdoorová a online kampaň, jejímž cílem je dát lidem návod na smysluplné trávení volného času a podpořit nové účastníky k zapojení.

×

Valentýnská kampaň Slevomatu: Láska nemá lockdown!

Starší článek

Náborovou platformu Lusk vede Iveta Hutníková. Chce prohlubovat digitalizaci

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více