Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Media Age
Marketing

Kampaň ministerstva vnitra: prosklené budky v ulicích upozornily na eGovernment

Irena Buřívalová5. 2. 20215. 2. 2021

Ministerstvo vnitra spustilo aktivační fázi kampaně na podporu „elektronického úřadu“ eGovernment. Ta se odehrála v lednu v ulicích i na internetu. Jejím cílem bylo rozproudit diskusi a upozornit na přínosy služby. Hlavní mediální část edukační kampaně odstartuje na jaře.

Na vybraných veřejných místech v Praze a v Brně se nejprve bez dalšího vysvětlení objevily prosklené boxy naplněné papíry. Následně byly doplněny o vysvětlující infografiku. „Vyzvednout, vyplnit, vystát frontu, podepsat, odevzdat, nebo ušetřit čas a přírodu a vyřídit vše online? Nová kampaň by měla mimo jiné otevřít otázku šetrného přístupu k životnímu prostředí a představit výhody využívání elektronické komunikace s úřady,“ říká Filip Svoboda z agentury Media Age, která je autorem kreativního konceptu.

Guerillová aktivace trvala necelé čtyři týdny a podle agentury přinesla více než 63procentní nárůst návštěvnosti webu gov.cz oproti předchozím měsícům v roce 2020. Srovnatelné pozornosti se web těšil pouze v listopadu 2020, kdy došlo ke sjednocení roztříštěných profilů eGovernmentu na sociálních sítí pod stávající profil gov.cz.

V online aktivaci zaštítila fiktivní blogerka Vera eLion, cestovatelka z budoucnosti, která přišla lidem ukázat, jak bude eGovernment v budoucnosti skvěle fungovat. „Fiktivní bloggerka má o eGovernmentu všechny dostupné informace, ale nikdy neprozrazuje, co ještě není oficiálně zveřejněné, nechce narušit přirozený chod dějin a způsobit časový paradox,“ dodává copywriterka Radka Zavadilová.

Žoviální a sarkastická postava, inspirovaná Rosangelou Blackwell z herní série The Blackwell Legacy, zahájila své působení na Twitteru během dvoutýdenního pilotního provozu, který měl ověřit, jak budou uživatelé na postavu reagovat. V následujících měsících lze bloggerku očekávat i na dalších platformách, ve hře je Facebook či pokračování na Twitteru.

Kampaň pro prezentaci služeb eGovernmentu a digitalizaci veřejné správy odstartovala v loňském roce a poběží až do listopadu 2021. Její nejintenzivnější část včetně nasazení TV spotů a „minipořadů“ je plánována na první polovinu letošního roku.

Projekt elektronické komunikace s vládou eGovernment je už nějaký čas v běhu, nicméně zatím jej většina občanů nevyužívá. Potvrzují to i loňské závěry Nejvyššího kontrolního úřadu (NKÚ). Se spuštěním bankovní identity a novou kampaní by se to ale mělo změnit. Ministerstvo vnitra si na propagaci najalo agenturu Media Age, kterou vybralo podle pravidel Férového tendru Asociace komunikačních agentur (AKA). Výběrové řízení na mediální agenturu stále probíhá.

Detaily kampaně:

Klient: ministerstvo vnitra

Kreativní koncepce: Media Age

Nasazení: leden 2021

Mediamix: Twitter, outdoor

Zavřít reklamu

Ve vysvětlování suploval i politiky. Stach získal Cenu Ferdinanda Peroutky

Starší článek

Jeden díl vzniká 24 hodin. Na Televizeseznam.cz míří seriál Hotel Kokořín

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.