Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Media Age
Marketing

Kampaň ministerstva vnitra: prosklené budky v ulicích upozornily na eGovernment

Irena Buřívalová5. 2. 20215. 2. 2021

Ministerstvo vnitra spustilo aktivační fázi kampaně na podporu „elektronického úřadu“ eGovernment. Ta se odehrála v lednu v ulicích i na internetu. Jejím cílem bylo rozproudit diskusi a upozornit na přínosy služby. Hlavní mediální část edukační kampaně odstartuje na jaře.

Na vybraných veřejných místech v Praze a v Brně se nejprve bez dalšího vysvětlení objevily prosklené boxy naplněné papíry. Následně byly doplněny o vysvětlující infografiku. „Vyzvednout, vyplnit, vystát frontu, podepsat, odevzdat, nebo ušetřit čas a přírodu a vyřídit vše online? Nová kampaň by měla mimo jiné otevřít otázku šetrného přístupu k životnímu prostředí a představit výhody využívání elektronické komunikace s úřady,“ říká Filip Svoboda z agentury Media Age, která je autorem kreativního konceptu.

Guerillová aktivace trvala necelé čtyři týdny a podle agentury přinesla více než 63procentní nárůst návštěvnosti webu gov.cz oproti předchozím měsícům v roce 2020. Srovnatelné pozornosti se web těšil pouze v listopadu 2020, kdy došlo ke sjednocení roztříštěných profilů eGovernmentu na sociálních sítí pod stávající profil gov.cz.

V online aktivaci zaštítila fiktivní blogerka Vera eLion, cestovatelka z budoucnosti, která přišla lidem ukázat, jak bude eGovernment v budoucnosti skvěle fungovat. „Fiktivní bloggerka má o eGovernmentu všechny dostupné informace, ale nikdy neprozrazuje, co ještě není oficiálně zveřejněné, nechce narušit přirozený chod dějin a způsobit časový paradox,“ dodává copywriterka Radka Zavadilová.

Žoviální a sarkastická postava, inspirovaná Rosangelou Blackwell z herní série The Blackwell Legacy, zahájila své působení na Twitteru během dvoutýdenního pilotního provozu, který měl ověřit, jak budou uživatelé na postavu reagovat. V následujících měsících lze bloggerku očekávat i na dalších platformách, ve hře je Facebook či pokračování na Twitteru.

Kampaň pro prezentaci služeb eGovernmentu a digitalizaci veřejné správy odstartovala v loňském roce a poběží až do listopadu 2021. Její nejintenzivnější část včetně nasazení TV spotů a „minipořadů“ je plánována na první polovinu letošního roku.

Projekt elektronické komunikace s vládou eGovernment je už nějaký čas v běhu, nicméně zatím jej většina občanů nevyužívá. Potvrzují to i loňské závěry Nejvyššího kontrolního úřadu (NKÚ). Se spuštěním bankovní identity a novou kampaní by se to ale mělo změnit. Ministerstvo vnitra si na propagaci najalo agenturu Media Age, kterou vybralo podle pravidel Férového tendru Asociace komunikačních agentur (AKA). Výběrové řízení na mediální agenturu stále probíhá.

Detaily kampaně:

Klient: ministerstvo vnitra

Kreativní koncepce: Media Age

Nasazení: leden 2021

Mediamix: Twitter, outdoor

×

Ve vysvětlování suploval i politiky. Stach získal Cenu Ferdinanda Peroutky

Starší článek

Jeden díl vzniká 24 hodin. Na Televizeseznam.cz míří seriál Hotel Kokořín

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více