Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Euro.cz
Média

Internet Info prodá Euro. Týdeník opět ožije

Irena Buřívalová8. 2. 20219. 2. 2021

AKTUALIZOVÁNO Společnost Internet Info, která zkraje ledna koupila za 15,8 milionů korun online divizi zkrachovalého vydavatelství Mladá fronta, prodává ochrannou známku k týdeníku Euro. Ten byl i součástí lednového dealu. Aktuální prodej MAM v pátek potvrdila marketingová ředitelka Internet Info, Renata Fiedlerová a dnes i nový majitel Eura, ředitel New Look Media Miloš Štěpař.

„Prodej ochranné známky k tištěnému Euru je na pořadu dne. Web si rozhodně ponecháme,“ uvedla Fiedlerová s tím, že transakce proběhne tento týden.

New Look Media už vydává lifestylový měsíčník Dolce Vita a dvouměsíčník Muži v Česku. První číslo Eura má vyjít 22. března. Zásadní proměnou vzhledu zatím neprojde.

PSALI JSME
Online Mladé fronty vlastní Internet Info. Týdeník Euro již neobnoví

„Budou to mít náročné, přeji jim to nejlepší, ale tištěným ekonomickým titulům se v Česku moc nedaří generovat zisk. Je důležité, aby začali co nejdříve, aby ještě chytli silnou část roku,“ řekl zdroj, který MAM na transakci upozornil.

„Byť jsem z jiného segmentu, věřím, že Euro dokážeme dělat ziskově. Vždy jsem postupoval organicky, i Dolce Vitu se nám podařilo v covidovém roce dostat do lepší kondice, než byla pod Mafrou. Už jen proto, že jsme dokázali přistupovat k titulu a klientům s péčí. Ty peníze je potřeba si vydřít. Euro má navíc výborný brand a povědomí, v tom je jeho síla. Velkou roli budou hrát suplementy a přílohy jako je řada Top nebo Esence. Znovu se k nám také vrací ročenka Amazing Places,“ řekl Miloš Štěpař MAM. Publikace Amazing Places přitom naposledy vyšla pod vydavatelstvím A11.

Šéfredaktorem týdeníku bude opět Ondřej Hergesell. „Těší mě, že se podařilo Euro zachránit a že se brzy vrátíme k našim čtenářům a předplatitelům. Obsah a zaměření se nemění, nové Euro bude stavět na kvalitní, moderní byznysové novinařině,“ říká Hergesell.

Server Euro.cz zůstává pod společností Internet Info, která jej po nákupu okamžitě uvedla do provozu a začala „plnit“ aktuálním obsahem. Obnovené Euro bude pracovat s doménou TýdeníkEuro.cz. Oba názvy se podobající weby mají být graficky odlišeny, aby nedocházelo ke zmatení čtenářů.

O Euro a online divizi mělo ještě zájem vydavatelství A 11. Zástupci New Look Media se tehdy aukce nezúčastnili.

×

H&M spolupracuje se značkou Lee. Nabízejí denim z odpadu

Starší článek

Madeta rebranduje výrobek Tvaroh & jogurt. Kampaň připravila Saatchi & Saatchi

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více