Foto: Aktuálně+

Economia spouští novou platformu Aktuálně+. „Chceme blíže čtenářům“

1. 2. 2021 14:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Zpravodajský online deník Aktuálně.cz, spouští novou platformu nazvanou Aktuálně+ (A+). Chce v ní více představit redakci, unikátní projekty „ve veřejném zájmu“ a umožnit čtenářům aktivně se zapojovat. 

„Zůstáváme nadále otevřeným zpravodajským webem bez zamykání a paywallu. Skrze A+ se chceme dostat blíže našim čtenářům, představit jim redakci, naše hodnoty. Ukázat jim zákulisí investigativní žurnalistiky a víc jim přiblížit přípravu speciálních projektů o exekucích, chudobě, klimatu, problémech mladých lidí,“ říká šéfredaktor Aktuálně.cz Josef Pazderka.

PSALI JSME
SERIÁL O TV: Sledovanost a trendy v chování televizních diváků

Aktuálně.cz patří do pětice největších českých zpravodajských webů, v roce 2020 vyrostlo podle statistik NetMonitoru o 24 procent v počtu reálných uživatelů (RU), stabilně ho sleduje přes čtyři miliony čtenářů měsíčně. „Jsem rád, že i nadále můžeme čtenářům zpřístupnit celý náš obsah bez omezení, nezavádíme žádné uzamykatelné sekce, které lidi uzavírají do malých exkluzivních ‚bublin‘. Zároveň ale nechceme rezignovat na kvalitní novinařinu. Proto v této nové platformě mimo jiné nabízíme možnost dobrovolně přispívat na speciální projekty, kterým se v redakci pravidelně věnujeme,“ dodává Pazderka.

Web Aktuálně.cz má podle šéfredaktora i nadále ambici uživit se primárně reklamou, chce ale ještě více představit a zdůraznit unikátní projekty „ve veřejném zájmu“, k jejichž dobrovolné podpoře vyzývá čtenáře. „Inspirovali jsme se britským Guardianem a podobnými zahraničními modely. Nechávají obsah otevřený, ale čtenářům v rámci něj intenzivně vysvětlují, že pokud očekávají na webu dlouhodobě něco nad rámec běžného zpravodajství, musí být ochotni to podpořit, alespoň symbolicky,“ doplňuje.

A+ kromě možnosti finančního příspěvku nabídne čtenářům také upozornění na besedy pořádané redakcí Aktuálně.cz, bližší kontakt s redakcí a rozběhne systém ambasadorů, kteří budou ve svém regionu pomáhat s propagací značky.

Foto: Aktuálně+

Redakce MAM

Další zajímavé čtení