Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Česko.digital
Marketing

Česko.Digital spolupracuje s Livesportem. Získá od něj tři miliony korun

Redakce MAM15. 2. 202115. 2. 2021

Komunita expertních dobrovolníků Česko.Digital, která od května předloňského roku pomáhá neziskovým organizacím a veřejné správě s digitálními projekty, podepsala smlouvu o podpoře s prvním technologickým partnerem. Česká společnost Livesport fungování komunity podpořila prvními třemi miliony korun a zájem má o dlouhodobé partnerství. Česko.Digital do konce roku plánuje uzavřít ještě spolupráci s maximálně třemi dalšími partnery.

Česko.Digital, které od května 2019 pomáhá neziskovým organizacím a veřejné správě, získalo letos svou první velkou peněžní podporu – od technologické firmy Livesport. Ta svým příspěvkem pomůže organizaci zajistit fungování kmenového týmu, který v komunitě pečuje o prostředí, v němž může přes 3600 expertních dobrovolníků pomáhat. Zároveň se expertní týmy Livesportu aktivně zaměří na pomoc a rozvoj projektu Nedlužím státu, který má za cíl prevenci předlužení českých občanů.

„Od našeho vzniku do trhu komunikujeme, že se chceme vydat cestou partnerství s českými technologickými a byznysovými lídry, proto jsem za tuto novou a unikátní spolupráci velmi ráda,“ říká Eva Pavlíková, CEO a spoluzakladatelka Česko.Digital. „V Česko.Digital věříme, že spolupráce s komunitou expertních dobrovolníků má českým inovátorům co nabídnout. A mluvím zde o hlubší přidané hodnotě. Mít díky svému know how veřejně prospěšný dopad, u toho se v rámci inovačních projektů učit, seznamovat s novými lidmi a odborníky z oboru nebo zažívat inovace v kompletně online prostředí, jsou unikátní kombinací, kterou jen tak nějaké partnerství nenabízí. Týmy našich partnerů pak zpětně posilují komunitu a umožňují nám zvyšovat náš společný dopad,“ dodává.  

Česko.Digital vnímá Livesport jako digitálního a inovačního lídra na českém trhu „V Česku máme řadu technologických firem, které se umí prosadit i v globální konkurenci. V digitalizaci naší vlastní veřejné správy ale máme značný dluh. Díky aktivitě tisíců šikovných lidí je Česko.Digital projektem, který má slušnou šanci tento rozdíl smazat. Na tom se rádi budeme podílet jak finančně, tak zapojením našich lidí, kteří také stojí o lepší, modernější Česko,“ říká CEO Livesportu Martin Hájek.

Česko.Digital v prvním roce fungování financoval přímo Jakub Nešetřil, jeden ze zakladatelů organizace. V roce 2020 pak rozvoj komunity umožnila významná podpora, kterou organizace získala z krizového fondu Nadace České spořitelny.

×

Spor vrcholí: v Austrálii si začínají představovat život bez Googlu

Starší článek

Kampaň Coca-Cola „Spolu chutná nejlépe“ zve na živé vaření s influencery

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více