Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Akce

Zlatý středník ocení nejlepší „covidový projekt“, vítěze oznámí v září

Jakub Křešnička27. 1. 202127. 1. 2021

Do devatenáctého ročníku oborové soutěže Zlatý středník pořádané PR Klubem lze zasílat přihlášky do půlnoci 31. března. Účastnit se mohou firmy z Česka i Slovenska, agentury a veřejné instituce. Vítězové budou vyhlášeni v září.

Novinkou letošního ročníku Zlatého středníku je ocenění Grand Prix Nejlepší covid projekt, ten vyznamená nejlepší počin související s koronavirovou krizí. Nová je i kategorie Společenská odpovědnost a udržitelnost, která byla podle předsedy Výkonného výboru PR Klubu Pavla Vlčka doplněna na základě poptávky přihlašovatelů.

„Jednou z novinek letošního roku je rozšíření kategorie Krizová komunikace a komunikace změny o oblast public affairs. Reagujeme tak na komunikační výzvy, se kterými se firmy a instituce musely potýkat kvůli pandemii koronaviru. Očekáváme zde proto nárůst přihlášek,“ uvedla Michaela Pišiová, výkonná ředitelka PR Klubu.

PSALI JSME
Zlatý středník: nejlepší agenturou zvolili Fleishman–Hillard

Už loňský ročník soutěže byl v tomto ohledu historicky rekordní, když do Zlatého středníku dorazilo 415 přihlášek. Z toho bylo 54 přihlášek ze Slovenska, odkud se zájemci budou moci hlásit i letos. „Asociace mluvčích Slovenska proto pro aktuální ročník převezme záštitu na Slovensku. Našim cílem je, aby tato soutěž byla kvalitním benchmarkem středoevropského komunikačního prostoru,“ uvedl Vladimír Machalík, předseda Asociace mluvčích Slovenska

Přihlašovatelé mohou vybírat jak mezi tradičními kategoriemi nejlepších firemních časopisů, newsletterů, katalogů, výročních zpráv či webů, tak mezi kategoriemi, jako například Nejlepší struktura, obsah a storytelling, PR event, Interní komunikace nebo Influencer marketing. Ocenění Grand Prix si pak odnesou též Osobnost PR, Talent roku a Nejlepší agentura.

Další změna je pak formální, letošní ročník ponese označení Zlatý středník 20/21, ve svém názvu tak podle pořádajícího PR Klubu spojí jak hodnocené projekty za rok 2020, tak rok vyhlášení vítězů 2021.

Osmnáctý ročník soutěže proběhl ještě s názvem Zlatý středník 2019 a ceny rozdal loni začátkem září v celkem 34 kategoriích. Osobností PR se stal Bohuslav Bohuněk za publikaci knihy P.R.ciny, talentem Štěpán Soukeník (porota ho ocenila za jeho kariérní úspěch na pozici Politics and Government Outreach Manager pro region střední a východní Evropy ve varšavské regionální centrále technologického gigantu Facebook). Nejlepší agenturou se stala FleishmanHillard, jejíž tým se podílel na projektech, které byly oceněny v celkem v osmi kategoriích. Nejvíce ocenění si odnesly společnosti Plzeňský Prazdroj, O2 Czech Republic a Škoda Auto.

Zavřít reklamu

Téma bydlení bude v ČSOB komunikovat Andrea Vokálová

Starší článek

Amazon vstupuje do Polska. Do svého „tržiště“ nabírá e-shopy

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Podívejte se na nejkreativnější projekty světa

Už 101. ročník ADC Annual Awards rozdal ocenění, agenturou roku je Leo Burnett Chicago i díky tísnivé kampani za zbraňovou reformu.
21. 5. 202220. 5. 2022
Kampaně

Papírování chce do muzea poslat kampaň BankID od Loosers

BankID přichází s kampaní na podporu bankovní identity. Agenturu si vybrala v nedávném tendru na kreativní a produkční spolupráci.
20. 5. 202220. 5. 2022
Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202222. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202220. 5. 2022
Reklama
JSNS kampan 2022 300x250
ČEZ vize banner 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.