

Za marketing Organické apotéky zodpovídá Jan Samko
Od prosince 2020 zastává pozici marketingového ředitele ve společnosti Organická apotéka (dříve Havlíkova přírodní apotéka) Jan Samko. Firma nabízí produkty, které mají spojovat moderní vědu, organické suroviny a receptury prověřené časem.
Samko má rozsáhlé zkušenosti z podobných pozic. Sedm let byl marketingovým ředitelem Alza.cz, působil také jako senior brand manažer ve společnosti Seznam.cz. Pozici CMO vykonával také ve společnosti Datart a Czech News Center (CNC). Na svém LinkedIn profilu má na devadesát doporučení od kolegů a bývalých spolupracovníků, kteří vyzdvihují například jeho rozsáhlé zkušenosti s e-commerce.
Organická apotéka sahá pro inspiraci až do 16. století. Produkty se vyrábějí ve Statenicích nedaleko Prahy. V Chářovicích u Prahy se nachází rozlehlé pláně, kde se pěstují bylinky. Vývoj prvního produktu (Havlíkův přírodní zázrak) trval téměř čtyři roky. Pak k němu přibyla Ranní čisticí maska, která je dnes nejznámějším produktem. Společnost má dnes podle webových stránek v Česku a na Slovensku sedmnáct prodejen.
Podobné zprávy


Podívejte se na nejkreativnější projekty světa


Papírování chce do muzea poslat kampaň BankID od Loosers


Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

