Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Rekonstrukce státu
Marketing

Rekonstrukce státu lobbuje za zákon ve stylu Českých drah

Irena Buřívalová15. 1. 202115. 1. 2021

Rekonstrukce státu spustila rychlou last minute kampaň v digitálu a na sociálních sítích s pomocí rýmovaček, které se osvědčily už v letní kampani Českých drah. Organizace tím chce podpořit prosazení zákona o evidenci skutečných majitelů, který by měl utnout tok veřejných peněz do anonymních firem. Kreativa vznikla in-house.

Zákon se do sněmovny vrací v úterý 19. ledna se senátními připomínkami. Rekonstrukce státu podporuje právě senátní verzi zákona, která by měla být účinnější.

„Kampaň běží v online formou programatické reklamy a na sociálních sítích. Je postavená na rýmovačkách o destinacích, kde mohou končit veřejné zakázky nebo dotace udělené firmám s anonymními vlastníky kvůli chybějící evidenci skutečných majitelů. Nechali jsme se inspirovat prázdninovou kampaní Českých drah,“ uvedla Eva Hromádková z PR Rekonstrukce státu/Frank Bold. „Cílem kampaně je vzbudit zájem veřejnosti o téma. K oslovení politiků mohou lidé použít aplikaci Rekonstrukce státu Reflektor, která nedávno prošla vizuální proměnou a má novou a uživatelsky pohodlnější podobu,“ uzavírá Hromádková.

Outdoorová a online kampaň Letní inspirace pro České dráhy, která měla podpořit 13 regionálních míst a povzbudit lidi k cestování po celém Česku od agentury Havas vzbudila velkou pozornost. Na billboardech Českých drah se tehdy například objevilo: Místo Bora Bora zlákala mě Kutná hora. Nebo: Místo džunglí k Amazonce vyrazím si do Jablonce. Sloganů si všiml marketingový stratég Jakub Horák a na Facebooku vyzval lidi k vymýšlení dalších. Vznikly tak perly typu: Cizina je hnus, letos Kladno zkus. K čemu Waikiki pláž, když na Lipně je dráž. Mlsat mušle u rovníku? Dej si kaťák v Rakovníku. Co bych dělal na Srí Lance, když můžu stát v zácpě v Blance.

×

Tištěné tituly MF se vydražily za 4,2 miliony korun. Soud si řekl o repete

Starší článek

Značky testují potenciál TikToku. Čínská sociální síť zažívá boom

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více