Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Rekonstrukce státu
Marketing

Rekonstrukce státu lobbuje za zákon ve stylu Českých drah

Irena Buřívalová15. 1. 202115. 1. 2021

Rekonstrukce státu spustila rychlou last minute kampaň v digitálu a na sociálních sítích s pomocí rýmovaček, které se osvědčily už v letní kampani Českých drah. Organizace tím chce podpořit prosazení zákona o evidenci skutečných majitelů, který by měl utnout tok veřejných peněz do anonymních firem. Kreativa vznikla in-house.

Zákon se do sněmovny vrací v úterý 19. ledna se senátními připomínkami. Rekonstrukce státu podporuje právě senátní verzi zákona, která by měla být účinnější.

„Kampaň běží v online formou programatické reklamy a na sociálních sítích. Je postavená na rýmovačkách o destinacích, kde mohou končit veřejné zakázky nebo dotace udělené firmám s anonymními vlastníky kvůli chybějící evidenci skutečných majitelů. Nechali jsme se inspirovat prázdninovou kampaní Českých drah,“ uvedla Eva Hromádková z PR Rekonstrukce státu/Frank Bold. „Cílem kampaně je vzbudit zájem veřejnosti o téma. K oslovení politiků mohou lidé použít aplikaci Rekonstrukce státu Reflektor, která nedávno prošla vizuální proměnou a má novou a uživatelsky pohodlnější podobu,“ uzavírá Hromádková.

Outdoorová a online kampaň Letní inspirace pro České dráhy, která měla podpořit 13 regionálních míst a povzbudit lidi k cestování po celém Česku od agentury Havas vzbudila velkou pozornost. Na billboardech Českých drah se tehdy například objevilo: Místo Bora Bora zlákala mě Kutná hora. Nebo: Místo džunglí k Amazonce vyrazím si do Jablonce. Sloganů si všiml marketingový stratég Jakub Horák a na Facebooku vyzval lidi k vymýšlení dalších. Vznikly tak perly typu: Cizina je hnus, letos Kladno zkus. K čemu Waikiki pláž, když na Lipně je dráž. Mlsat mušle u rovníku? Dej si kaťák v Rakovníku. Co bych dělal na Srí Lance, když můžu stát v zácpě v Blance.

Zavřít reklamu

Tištěné tituly MF se vydražily za 4,2 miliony korun. Soud si řekl o repete

Starší článek

Značky testují potenciál TikToku. Čínská sociální síť zažívá boom

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Podívejte se na nejkreativnější projekty světa

Už 101. ročník ADC Annual Awards rozdal ocenění, agenturou roku je Leo Burnett Chicago i díky tísnivé kampani za zbraňovou reformu.
21. 5. 202220. 5. 2022
Kampaně

Papírování chce do muzea poslat kampaň BankID od Loosers

BankID přichází s kampaní na podporu bankovní identity. Agenturu si vybrala v nedávném tendru na kreativní a produkční spolupráci.
20. 5. 202220. 5. 2022
Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202220. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.