Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Stay Home, Save Lives
Marketing

Řekni, že to není tvoje vina! Britská vláda razantně změnila tón komunikace

Radana Čechová26. 1. 202127. 1. 2021

„Stay Home, Save Lives“ pokračuje přímočarou konfrontační kampaní. Napříč všemi médii britská vláda připomíná extrémní podmínky zaměstnanců Národní zdravotní služby, ale i všech ostatních občanů království.

Ve Velké Británii umírá v posledních dvou týdnech přes tisíc lidí denně, což představuje jedno úmrtí na covid každých třicet sekund, čtvrtina z obětí je mladších 55 let. Britská vláda proto v televizním prime-timu těsně před víkendem uvedla nový spot, který velice emotivním způsobem zpytuje divákovo svědomí tím, že se ho táže, zda dodržuje pravidla určující styk mezi lidmi v době pandemie. Zdůrazňuje také, že lidé mají zůstat doma a připomíná extrémní podmínky, kterým jsou vystavování zdravotníci v první linii. „Podívej se jim do očí a řekni jim, že jsi udělal, co jsi mohl, abys zabránil šíření covid-19,“ zní výzva na konci spotu, který v rámci kampaně doprovází také dvouminutové video s upřímnými svědectvími pacientů a personálu z Basingstoke and North Hampshire Hospital a St. George’s Hospital v Londýně.

Cílem kampaně je zasáhnout co největší počet obyvatel. Je nasazena v televizi veřejné služby Channel 4 a komerční ITV, běží v rozhlase, na venkovních plochách, v digitálu, tisku a také sociálních médiích. Na vizuálech se objevují rovněž další pracovníci veřejných služeb, jako jsou řidiči autobusů, lékárníci, prodavači. Slogany otázkami vyzývají občany, aby přemýšleli o svých činech: „Podívej se jí do očí a řekni, že tvůj výlet do obchodu byl zásadní.“ „… že jsi nikdy neporušil pravidla.“ „… že nebezpečí nehrozí.“

Na tvorbě kampani spolupracuje několik agentur: Mullen Lowe, OmniGOV, Freuds, MMC a 23red. Kreativa vznikla v Mullen Lowe.

Zavřít reklamu

V Praze odstartuje kampaň k očkování. Opírá se o kreativu DDB

Starší článek

Vlastník Zásilkovny zvýšil obrat na 2,5 miliardy korun. Pomohly i dopady pandemii

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Podívejte se na nejkreativnější projekty světa

Už 101. ročník ADC Annual Awards rozdal ocenění, agenturou roku je Leo Burnett Chicago i díky tísnivé kampani za zbraňovou reformu.
21. 5. 202220. 5. 2022
Kampaně

Papírování chce do muzea poslat kampaň BankID od Loosers

BankID přichází s kampaní na podporu bankovní identity. Agenturu si vybrala v nedávném tendru na kreativní a produkční spolupráci.
20. 5. 202220. 5. 2022
Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202220. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.