Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pinterest
Marketing

Pinterest: nastane nové hledání a určování norem

Radana Čechová10. 1. 202115. 1. 2021

Uživatelé Pinterestu už nyní hodně prozrazují o naší „DIY“ budoucnosti.

Na jednoduchost, geometrickou přesnost a možná až minimalistické pojetí materiálů, designu i krásy na jedné straně bude útočit nespoutaná hravost, barvy, rozevlátost a syrovost. Na první pohled neslučitelné směry spojuje touha po redefinici pravidel. „Změna v chování spotřebitelů bude mít trvalý dopad na nadcházející roky. Letos se začnou znovu objevovat normy,“ říká Andréa Mallard, ředitelka marketingu Pinterestu, sociální sítě, která má v současné době 442 milionů aktivních uživatelů měsíčně, více než 240 miliard připnutých obrázků (pins) a pět miliard vytvořených nástěnek (boards). Pokud se budeme bavit o Česku, tak u nás Pinterest měsíčně využívá přes milion lidí, z čehož tvoří zhruba tři čtvrtiny ženy.

Studie, kterou každoročně Pinterest o svých uživatelích vydává, je letos jiná. Zaměřuje se hlavně na budoucnost. Zmiňuje celkem 150 trendů, které mají šanci letos uspět. Některé z nich vám přínášíme.

Pohodlí zvítězí

Pokud spojíte eleganci s volnočasovým oblečením, vznikne tzv. athflow. Úpletové a volné kalhoty, ležérní kombinézy a oblečení typu oversized se z obýváků dostanou do kanceláří a nahradí i sportovní oblečení. Budou dostatečně pohodlné na gauč i hodinu jógy.

Trendem bude balení se do dek, šál a vrstvení. Měkké plédy, nadýchané svetry a shrnovací pletené ponožky bez ohledu na počasí. „Zabalme se do útulného pohodlí bez ohledu na sezonu,“ říkají módní nástěnky. A ještě lepší bude, když si to všechno upletete nebo ušijete sami. Třetím módním trendem je totiž kutilství. Generace Z posune personalizaci do další úrovně. Na scénu se po mnoha letech vrátí malování na džíny a trička, batika a výroba vlastní bižuterie.

Prodejci oblečení udělají určitě dobře, když začnou nabízet volné šaty à la noční košile nebo tzv. slouchy kalhoty, jež mohou sloužit stejně dobře jako formalní i jako domácí oblečení. Mají možnost ukázat zákazníkům, jak párovat zimní pletené ponožky s teniskami, jak z doma upletené berevné deky udělat pončo na ven. Značky pracích prášků a domácích spotřebičů uspějí, když spotřebitelům ukáží, jak jejich měké tkaniny udržovat příjemné (sa‑mozřejmě udržitelně). To vše lze podtrhnout dalšími nápady vedoucími k maximálnímu pohodlí, které je zřejmě otiskem „teplákových“ home‑office a které bude definovat mnoho činností v letošním roce.

Celý článek si můžete přečíst v časopise Marketing & Media, který vychází v pondělí 11. ledna 2021. Předplatit si ho můžete zde.

Zavřít reklamu

Twitteru došla trpělivost: navždy zablokobal Trumpův účet

Starší článek

Zoot chce mít do konce roku 150 partnerských výdejen. S těmi vlastními končí

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Podívejte se na nejkreativnější projekty světa

Už 101. ročník ADC Annual Awards rozdal ocenění, agenturou roku je Leo Burnett Chicago i díky tísnivé kampani za zbraňovou reformu.
21. 5. 202220. 5. 2022
Kampaně

Papírování chce do muzea poslat kampaň BankID od Loosers

BankID přichází s kampaní na podporu bankovní identity. Agenturu si vybrala v nedávném tendru na kreativní a produkční spolupráci.
20. 5. 202220. 5. 2022
Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202222. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202220. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.