Foto: Mafra

Lidové noviny začaly vydávat pravidelnou přílohu Nemovitosti

6. 1. 2021 10:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Deník Lidové noviny z portfolia mediální skupiny Mafra začal vydávat pravidelnou přílohu věnovanaou dění na realitním trhu. Nese název „Nemovitosti“ a bude vycházet každé pondělí jako součást novin.

Příloha má přinášet články nejen o bytech, které jsou v médiích zmiňovány nejčastěji, ale také o ostatních segmentech trhu, jako jsou kanceláře, obchodní centra či logistické nemovitosti. Vede ji redaktorka Kateřina Menzelová.

Nemovitosti tvoří pět pravidelných rubrik, a to Rozhovor, Téma, Projekt, Osobnost a Krátké zprávy z trhu. V rubrice Rozhovor příloha představí zajímavé osobnosti a jejich plány v oblasti nemovitostí. Rubrika Téma se bude podrobněji věnovat konkrétnímu aktuálnímu trendu na trhu. Rubrika Projekt bude postavena především na fotografiích a vizualizacích a ukáže architektonicky zajímavé objekty. Rubrika Osobnost bude věnována změnám na manažerských postech.

První vydání dvoustránkové přílohy Nemovitosti ze dne 4. ledna 2021:

Foto: Mafra

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.