Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: KIA
Sport

Kia bude dál sponzorovat evropský šampionát v League of Legends 2021

Redakce MAM20. 1. 202120. 1. 2021

Kia oznámila, že bude i letos pokračovat v roli hlavního partnera e-sportového mistrovství Evropy League of Legends European Championship (LEC).

Automobilka sponzoruje soutěž od roku 2019. „S pokorou vítáme návrat značky Kia do LEC, nyní již třetím rokem po sobě, jakožto i fakt, že LEC patří do prestižní skupiny partnerů zahrnující např. i Australian Open a FIFA,“ uvedl Alban Dechelotte, šéf programů partnerské spolupráce a obchodního rozvoje EMEA ze společnosti Riot Games.

„Především jsme vděčni za to, že Kia vnímá LEC jako odrazový můstek pro její klíčové hodnoty změn a inovací, zejména v tomto rozhodujícím roce tohoto automobilového výrobce. Již se nemůžeme dočkat, až uvidíme, jak tato nová spolupráce podnítí kreativitu našeho talentovaného vysílacího týmu.“

PSALI JSME
E-sportovou reprezentaci má už i český basketbal. Za měsíc míří na první turnaj

Fanouškům League of Legends chce Kia během celé sezóny nabízet různé zážitky spojené se značkou prostřednictvím marketingových akcí zahrnujících nový firemní branding a nejnovější modely.

„Těšíme se, jak prostřednictvím naší obrozené partnerské spolupráce s mistrovstvím LEC, řadícím se k předním světovým turnajům v oblasti esportu, budeme v aktivním spojení s fanoušky esportu z celého světa, kterým zároveň představíme novou značku Kia. Bude pro nás vzrušující hlavně okamžik, kdy se v herní mapě League of Legends ‚Summoner’s Rift‘ objeví naše nedávno odhalené firemní logo,“ komentoval Michael Choo, vedoucí týmu zákaznických zkušeností Kia.

Kia ve spolupráci s firmou Riot Games, pořadatelem LEC, vytvořila sponzorské video s názvem ‚Kia X LEC: The best idea‘ (Nejlepší nápad) k zahájení sezóny LEC 2021. Ve videu se objevuje i nové logo Kia, které firma odhalila tento měsíc.

Hudební video ‚I Want the LEC Back!‘ s elektromobilem Kia Niro EV, připravené na úvod loňské sezóny LEC, zaznamenalo přes milion zhlédnutí.

V letošní sezóně bude Kia dále sponzorovat předávání trojice cen mistrovství LEC, které nejlepší hráči roku 2021 získají v těchto kategoriích: ‚Kia All-pro team‘, ‚Kia Player of the Game‘ a ‚Kia MVP of the Split Award‘.

×

Přípravy na Super Bowl vrcholí. Kdo se letos objeví na reklamní přehlídce roku?

Starší článek

Lesensky.cz hlásí šest nových klientů: Technologický park Brno či centrum NOVO Plaza

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více