Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Garden Gourmet v kampani oslovuje všechny „planetariány“

Redakce MAM5. 1. 20216. 1. 2021

Nová kampaň značky Garden Gourmet vyzdvihuje chuť produktů a jejich nízkou uhlíkovou stopu. K vidění bude v televizi, na YouTube, ve formě on-line bannerů, i na všech sociálních sítích, kde budou prezentovány čtyři výzvy s ekologickými tématy s cílem stát se #planetariánem. Hlavním ambasadorem je Ben Cristovao, který se značkou dlouhodobě spolupracuje.

Spot ukazuje, že bezmasé produkty značky Garden Gourmet jsou natolik chutné a udržitelné, že zmizí (téměř) beze stopy. Na jídle si podle kampaně pochutnají vegetariáni, flexitariáni i „deluxetariáni“. „Ať jste vegetariáni, flexitariáni nebo třeba čilitariáni, na tom nezáleží, věříme, že vám naše produkty budou chutnat, a nejen to. V naší kampani chceme upozornit také na nízkou uhlíkovou stopu, a tedy menší dopad na naši planetu, kterou rostlinné alternativy oproti masu představují. Například u našeho veganského Sensational Burgeru se při výrobě vyprodukuje o 75 procent méně CO2, než u jeho masového protějšku,“ říká Zuzana Magálová, brand manažerka Garden Gourmet.

Kromě TV spotu bude kampaň doprovázena sérií výzev rozdělených do čtyř témat na českých i slovenských facebookových stránkách Garden Gourmet. Formou stories i klasických příspěvků budou zveřejňovány tipy, jak si zpestřit jídelníček, nahradit v něm maso, neplýtvat, zpracovávat zbytky potravin a lépe využívat obalový materiál. Cílem bude stát se #planetariánem a snížit dopady každodenního života na životní prostředí.  V rámci Instagramu odstartuje komunikaci Ben Cristovao, dlouhodobý ambasador značky. V plánu je i spolupráce s dalšími influencery.

Detaily kampaně:

Klient: Garden Gourmet (Nestlé)

Nasazení spotu: 25. prosince 2020 – únor 2021

Komunikace na sítích: leden 2021 – únor 2021

Obsah a strategie: Triad Advertising

TV spot: Triad Advertising/Grey a Media Monks

Sociální sítě: Triad Adveetising/StoryTLRS.

PR: Bison & Rose

×

Česká televize byla loni nejsledovanější. Druhá skončila skupina Nova

Starší článek

Doba disruptivních myšlenek

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Jaro na Nově: nový seriál Anatomie života i finálová sezóna Ordinace

Skupina Nova představuje jarní programové schéma na jaro 2021. Diváci se mohou těšit na nový seriál Anatomie života, který jim přiblíží životy…
18. 1. 202118. 1. 2021
Marketing

Lezec Ondra ambasadorem značky Sens Food. Firma míří na thajský …

Nejlepší lezec na světě Adam Ondra a značka Sens Food, která cílí na udržitelnou stravu založenou na proteinu ze cvrčků, oznámili…
18. 1. 202118. 1. 2021
Marketing

VIDEO: Kontroverzní reklama s homosexuálním párem? Cadbury si za ní stojí

Padesátileté výročí existence čokoládových vajíček s krémem Crème Egg oslavila značka ze skupiny Mondelēz spotem oslavujícím všechny fanoušky…
18. 1. 202118. 1. 2021
Marketing

Přichází rok vylepšené reality? Facebook uvede na trh své první chytré brýle

Jestli je po smutné realitě roku 2020 a nečekaně dramatickém startu roku 2021 něco potřeba, tak je to trocha vylepšení reality. A právě…
18. 1. 202118. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více