Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Lemur
Akce

Ceny Lemur: 16. ročník startuje, vyhlášení proběhne v červnu

Redakce MAM20. 1. 202121. 1. 2021

Asociace public relations (APRA) otevírá již šestnáctý ročník oborové soutěže Lemur – Česká cena za public relations. Vedle 31 soutěžních kategorií se mohou soutěžící těšit na workshop s nejlepšími projekty loňského ročníku. Partnerem letošního ročníku se nově stávají Česká centra. Uzávěrka přihlášek je 21. března, vyhlášení výsledků se uskuteční 17. června.

Soutěžící mohou své projekty přihlašovat do kategorií rozčleněných do čtyř skupin: Komunikační disciplíny, Oborové kategorie, Komunikační nástroje a Řízení kampaní. Už v loňském roce se prostor pro soutěžní klání rozšířil z původních 22 na 31 kategorií. „Reagovali jsme na podněty soutěžících, hodnotitelů a také na vývoj oboru public relations. Soutěžní kategorie jsme upravili a rozšířili zejména v oblasti komunikačních nástrojů a osobností v PR,“ popisuje změny Michal Hoblík, člen výkonné rady APRA.

„I letos tak například oceníme práci tiskových mluvčí, kteří získají speciální cenu v podkategorii tiskový mluvčí státní správy a tiskový mluvčí soukromého sektoru,“ doplňuje výčet kategorií Hoblík. Mluvčí budou nominováni odbornou veřejností prostřednictvím nominačního formuláře a jejich kvality bude hodnotit porota složená ze zástupců médií a předních odborníků na PR a marketing.

PSALI JSME
Ceny Lemur 2020 rozdány. Zvítězil projekt bránící děti před nástrahami internetu

Profesní soutěž Lemur je pravidelně vyhlašována od roku 2006 a je otevřena všem subjektům působícím v České republice, které poskytují či využívají služby v oblasti public relations (PR agenturám, PR a komunikačním oddělením společností, firmám i institucím, státním orgánům, subjektům z nevládního sektoru či jednotlivcům). Oceňovány jsou PR projekty realizované v období roku 2020 až do března 2021, které nejlépe vycházejí z podnikatelské strategie zadavatele, obsahují kreativní řešení, jsou v souladu s etickými pravidly oboru a mají prokazatelně pozitivní dopad na podnikání a reputaci zadavatele.

Letošní novinkou v soutěži je partnerství s Českými centry, jejichž síť tvoří 25 poboček v zahraničí. Jejich prostřednictvím bude slavnostní předávání ocenění a vyhlášení výsledků přenášeno do zahraničí. „Posláním Českých center je prezentace naší země v zahraničí a oblast public-relations je tudíž hlavním předpokladem pro jeho naplnění. Partnerství s renomovanou českou soutěží LEMUR představuje logické propojení našich aktivit v této oblasti a věřím, že se nám tímto počinem podaří nastartovat úspěšnou spolupráci,“ uvedl Ondřej Černý, generální ředitel Českých center.

Uzávěrka přihlášek do letošního ročníku soutěže je 21. března, výherci budou oceněni na slavnostním večeru, který proběhne 17. června.

Od pondělí 25. ledna budou otevřeny přihlášky na workshop Jak vyhrát Lemura. „Jeho účastníci budou mít možnost nakouknout pod pokličku nejzajímavějších loňských projektů, načerpat inspiraci a získat přehled o trendech v oboru,“ upřesňuje obsah workshopu Pavla Mudrochová, výkonná ředitelka APRA. „Dále se také dozvědí rady a tipy, jak správně zpracovat přihlášku, aby měl projekt co největší šanci na úspěch,“ doplňuje Pavla Mudrochová. Na workshopu se rovněž představí nejúspěšnější projekt soutěže Young Lions, kterou APRA podporuje a v loňském roce se stala i jejím partnerem. Workshop proběhne ve středu 26. února.

Partnery letošního ročníku jsou Česká centra, ForEvent, STEMMARK a Young Lions. Mediálními partnery se staly oborový časopis Marketing & Media a služba Protext ČTK.

×

Lesensky.cz hlásí šest nových klientů: Technologický park Brno či centrum NOVO Plaza

Starší článek

Corny tvoří jarní kampaň. S agenturou McShakespeare

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více