Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Lemur
Akce

Ceny Lemur: 16. ročník startuje, vyhlášení proběhne v červnu

Redakce MAM20. 1. 202121. 1. 2021

Asociace public relations (APRA) otevírá již šestnáctý ročník oborové soutěže Lemur – Česká cena za public relations. Vedle 31 soutěžních kategorií se mohou soutěžící těšit na workshop s nejlepšími projekty loňského ročníku. Partnerem letošního ročníku se nově stávají Česká centra. Uzávěrka přihlášek je 21. března, vyhlášení výsledků se uskuteční 17. června.

Soutěžící mohou své projekty přihlašovat do kategorií rozčleněných do čtyř skupin: Komunikační disciplíny, Oborové kategorie, Komunikační nástroje a Řízení kampaní. Už v loňském roce se prostor pro soutěžní klání rozšířil z původních 22 na 31 kategorií. „Reagovali jsme na podněty soutěžících, hodnotitelů a také na vývoj oboru public relations. Soutěžní kategorie jsme upravili a rozšířili zejména v oblasti komunikačních nástrojů a osobností v PR,“ popisuje změny Michal Hoblík, člen výkonné rady APRA.

„I letos tak například oceníme práci tiskových mluvčí, kteří získají speciální cenu v podkategorii tiskový mluvčí státní správy a tiskový mluvčí soukromého sektoru,“ doplňuje výčet kategorií Hoblík. Mluvčí budou nominováni odbornou veřejností prostřednictvím nominačního formuláře a jejich kvality bude hodnotit porota složená ze zástupců médií a předních odborníků na PR a marketing.

PSALI JSME
Ceny Lemur 2020 rozdány. Zvítězil projekt bránící děti před nástrahami internetu

Profesní soutěž Lemur je pravidelně vyhlašována od roku 2006 a je otevřena všem subjektům působícím v České republice, které poskytují či využívají služby v oblasti public relations (PR agenturám, PR a komunikačním oddělením společností, firmám i institucím, státním orgánům, subjektům z nevládního sektoru či jednotlivcům). Oceňovány jsou PR projekty realizované v období roku 2020 až do března 2021, které nejlépe vycházejí z podnikatelské strategie zadavatele, obsahují kreativní řešení, jsou v souladu s etickými pravidly oboru a mají prokazatelně pozitivní dopad na podnikání a reputaci zadavatele.

Letošní novinkou v soutěži je partnerství s Českými centry, jejichž síť tvoří 25 poboček v zahraničí. Jejich prostřednictvím bude slavnostní předávání ocenění a vyhlášení výsledků přenášeno do zahraničí. „Posláním Českých center je prezentace naší země v zahraničí a oblast public-relations je tudíž hlavním předpokladem pro jeho naplnění. Partnerství s renomovanou českou soutěží LEMUR představuje logické propojení našich aktivit v této oblasti a věřím, že se nám tímto počinem podaří nastartovat úspěšnou spolupráci,“ uvedl Ondřej Černý, generální ředitel Českých center.

Uzávěrka přihlášek do letošního ročníku soutěže je 21. března, výherci budou oceněni na slavnostním večeru, který proběhne 17. června.

Od pondělí 25. ledna budou otevřeny přihlášky na workshop Jak vyhrát Lemura. „Jeho účastníci budou mít možnost nakouknout pod pokličku nejzajímavějších loňských projektů, načerpat inspiraci a získat přehled o trendech v oboru,“ upřesňuje obsah workshopu Pavla Mudrochová, výkonná ředitelka APRA. „Dále se také dozvědí rady a tipy, jak správně zpracovat přihlášku, aby měl projekt co největší šanci na úspěch,“ doplňuje Pavla Mudrochová. Na workshopu se rovněž představí nejúspěšnější projekt soutěže Young Lions, kterou APRA podporuje a v loňském roce se stala i jejím partnerem. Workshop proběhne ve středu 26. února.

Partnery letošního ročníku jsou Česká centra, ForEvent, STEMMARK a Young Lions. Mediálními partnery se staly oborový časopis Marketing & Media a služba Protext ČTK.

Zavřít reklamu

Lesensky.cz hlásí šest nových klientů: Technologický park Brno či centrum NOVO Plaza

Starší článek

Corny tvoří jarní kampaň. S agenturou McShakespeare

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Podívejte se na nejkreativnější projekty světa

Už 101. ročník ADC Annual Awards rozdal ocenění, agenturou roku je Leo Burnett Chicago i díky tísnivé kampani za zbraňovou reformu.
21. 5. 202220. 5. 2022
Kampaně

Papírování chce do muzea poslat kampaň BankID od Loosers

BankID přichází s kampaní na podporu bankovní identity. Agenturu si vybrala v nedávném tendru na kreativní a produkční spolupráci.
20. 5. 202220. 5. 2022
Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202220. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.