Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: dny.marianne.cz
Retail

Burda International CZ: Dny Marianne budou dvakrát do roka

Irena Buřívalová26. 1. 20211. 8. 2021

Vydavatelství Burda International CZ loni prošlo změnami a přestalo vydávat několik svých titulů: Katku, Marie Claire, Joy, Náš útulný byt a Pošli recept. Chce se více soustředit na své webové projekty a vybrané tituly. Zároveň se rozhodlo své nákupní a slevové dny sjednotit pod značku Dny Marianne a ty kromě podzimu pořádat i na jaře. Jarní Dny Marianne by měly mít premiéru už v dubnu.

„Především jde o přesun stávající nákupní akce Shopping Fever pod zavedenou značku Dny Marianne, snahu o sjednocení komunikace a posílení této eventové značky v pozici leadera na trhu,“ uvedla Matina Krátká, obchodní ředitelka Burda International CZ.

Dva nákupní eventy, jeden na jaře a druhý na podzim, podle vydavatelství lépe reflektují přirozenou nákupní sezónnost. Firma chce také podpořit drobné obchodníky. „Je to i snaha vyjít vstříc a usnadnit post-covidovou situaci maloobchodníkům. Jsme spíše optimisti a věříme, že situace okolo pandemie se v jarních měsících zlepší natolik, že akce bude moci proběhnout a bude jednoznačně pozitivním impulzem pro obchodníky i pro čtenáře,“ uzavřela Krátká.

ČTĚTE TAKÉ
Petr Matějček je novým šéfredaktorem Esquire, střídá Jiřího Rotha

Dny Marianne každoročně odstartují podzimní nákupní horečku, v loňském roce je ale poznamenala koronakrize. Covid zapříčinil nižší účast v obchodech, a naopak velký nápor v e -shopech. Při posledních Dnech Marianne lidé více než dříve uplatňovali kupony v obchodech s nábytkem a bytovými doplňky, což souvisí s tím, že Češi tráví více času ve svých domovech.

„Dny Marianne jsou v českém retailu legendou. Tím, že jsme jejich součástí, můžeme upozornit na naše akční nabídky širokou škálu zákazníků. Ale například Black Friday nevyužíváme,“ řekla už dříve MAM marketingová ředitelka Asko, Andrea Štěpánová.

Do posledních Dní Marianne se zapojilo více než šest tisíc kamenných obchodů, prodejen a e -shopů, ve kterých mohli účastníci uplatnit bezmála sedm stovek slevových nabídek. To meziročně představuje nárůst o více než tři procenta, především díky většímu zájmu e -shopů (40 procentní nárůst). Z auditovaných výsledků časopisu Marianne v roce 2019 vyplývá, že vydání s kuponovou knížkou navýší prodeje v průměru téměř o trojnásobek. U titulu Marianne Bydlení se prodej prakticky zdvojnásobí.

Konkurenční slevové akce má i vydavatelství Mafra pod názvem Nákupy Ona DNES. Dvakrát ročně pořádá Nákupní dny i vydavatelství VLM v rámci svého regionálního Deníku.

Zavřít reklamu

Atmedia zahajuje spolupráci s M7 Group. Míří pod ni stanice Skylink 7 a CANAL+ Domo

Starší článek

Košík.cz zkouší nový způsob komunikace. Sází na spoty food bloggerky Kitchenette

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.