Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Insighters
Marketing

Agentura Allmedia4U mění název na Insighters. „Lépe odpovídá našemu charakteru“

Redakce MAM20. 1. 202121. 1. 2021

PR a digitální agentura Allmedia4U vstoupila do roku 2021 s novým názvem Insighters. Společně s ním změnila společnost grafickou identitu včetně loga a webových stránek. Nová značka má dle tiskové zprávy Insighters více odpovídat velikosti a charakteru agentury.

Komunikační agentura Allmedia4U změnila s novým rokem svůj obchodní název na Insighters s.r.o. Rebrandingem se společnost chce více přiblížit současným trendům. „Nový název a grafická identita lépe odpovídají charakteru agentury, stejně jako lidé, kteří ji tvoří. Pojem insight je všem v marketingu známý, ale ne všichni s ním umí správně pracovat. V Insighters, nehledě na disciplínu, dokážeme pochopit naše klienty, jejich potřeby, najít nový úhel pohledu. Dokážeme uvažovat v širším kontextu a s jasným cílem. To vše s ohledem na nejnovější trendy komunikace,“ dodává Tomáš Staněk, majitel a zakladatel Insighters, dříve Allmedia4U.

V roce 2020 se společnost rozrostla o dvanáct nových pracovníků a zřídila regionální zastoupení v podobě Allmedia4U Morava. Také se stala členem mezinárodní sítě komunikačních agentur GCPR network. Meziročně pak zvýšila svůj obrat o téměř 50 %.

×

Corny tvoří jarní kampaň. S agenturou McShakespeare

Starší článek

Olympiáda opět v ohrožení. Některé sporty se premiéry nejspíš nedočkají

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více