Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Seznam.cz
Média

Placený obsah na Seznamu? Firma si registruje ochrannou známku Premium

Irena Buřívalová16. 12. 202017. 12. 2020

Seznam.cz požádal o registraci ochranných známek Seznam Premium a Seznam.cz Premium. Zda-li je to jeden z prvních kroků směrem k placenému obsahu zatím firma nechce potvrdit.

„Stále platí, že naše služby i náš vlastní obsah zůstávají pro uživatele i nadále zcela zdarma. Ochrannou známku jsme si zaregistrovali ze strategických důvodů,“ reagovala na dotaz MAM tisková mluvčí Seznam.cz Aneta Kapuciánová.

ČTĚTE TAKÉ
Seznam.cz v kampani podpoří vyhledávání a mobilní aplikaci

V říjnu na dotaz a plány v oblasti monetizace Seznam.cz a Seznamzpravy.cz napsala: „Společnost Seznam.cz nabízí uživatelům obsah zdarma. Umožňuje jí to prodej reklamy, který je hlavním zdrojem finančních prostředků české internetové jedničky. Díky personalizaci může nejen reklamu, ale i obsah, lépe cílit, z čehož těží jak inzerent, jehož reklama se zobrazuje relevantnímu publiku, tak samotný uživatel (nabízí se mu obsah a inzerce, které jsou pro něj relevantní).“

Podle dat NetMonitor je Seznam.cz nejnavštěvovanějším provozovatelem na českém internetu. Seznamzpravy.cz jsou druhým nejnavštěvovanějším zpravodajským portálem, hned po Novinky.cz, které jsou rovněž součástí homepage Seznam.cz. Na špici návštěvnosti je tradičně i idnes.cz.

×

První novinová společnost propojuje prodejní místa tisku s výdejními místy Wedo

Starší článek

Sbohem 2020! Ogilvy se loučí s rokem a „rozsvěcuje“ pro Nadaci Leontinka

Novější článek

Podobné zprávy

Extra

Jak poznáte, že potřebujete e-shop na míru?

ADVERTORIAL Začít obchodovat na internetu s hotovým e-shopovým řešením je snadné. Úspěšní obchodníci ale „e-shop z krabice“ rychle…
19. 1. 202119. 1. 2021
Lidé

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil MF

Obchodní tým vydavatelství Internet Info posiluje Michael Kubala. Jako Key Account Manager bude mít na starosti především ekonomické servery…
19. 1. 202119. 1. 2021
Marketing

Bonami v roce 2020 navýšilo tržby o půl miliardy korun. Zisk …

Online platforma pro prodej nábytku, dekorací a módních doplňků Bonami i přes pandemii hlásí úspěšný rok 2020. V roce 2021 plánuje další…
19. 1. 202119. 1. 2021
Média

Středoškoláci nejvíce věří ČT, pětina sleduje dezinformační …

Studenti středních škol z médií nejvíce důvěřují zpravodajství České televize (67 %), nejméně naopak zábavním a bulvárním deníkům. Vyplývá…
19. 1. 202119. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil MF
PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více