Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

„Matfyzáci“ si vybrali vizuální identitu piva Pěkný číslo

Irena Buřívalová18. 12. 202018. 12. 2020

Do soutěže o grafické pojetí etikety a dalších vizuálních prvků nového univerzitního piva s názvem Pěkný číslo přišlo 115 návrhů, jejichž autory byli amatéři, studenti grafických škol i profesionální tvůrci. Vítězný návrh se povedl profesionálnímu grafickému studiu Autority, konkrétně Janu Pilikovi a Vladimíru Mrázovi.

V porotě zasedali zástupci všech zúčastněných institucí, tedy Výzkumného ústavu pivovarského a sladařského, Univerzity Karlovy a její Matematicko-fyzikální fakulty a Pivovaru Ferdinand.

Vítěz získal vysoké hodnocení zejména díky elegantnímu grafickému pojetí, dobré čitelnosti i souladu s produktem. Nemalou roli hrála také variabilita soutěžního návrhu, která umožňuje další rozvoj a snadné úpravy podle požadavků výrobce. „Myslím, že zvolený design dobře ladí s celkovým pojetím produktu a představou všech zapojených institucí,“ řekl Martin Vlach, proděkan MFF UK, univerzitnímu magazínu Forum.

V Pivovaru Ferdinand zatím probíhá výroba první várky Pěknýho čísla. Slavnostní představení plánují zúčastnění na březen příštího roku. Myšlenka piva vznikla na Matematicko-fyzikální fakultě UK, recepturu připravil Výzkumný ústav pivovarský a sladařský. Pivo je inspirované číslem π, které se také symbolicky promítá do jeho receptury i názvu.

  • 3. místo
  • 2. místo
  • Vítězný návrh

×

Marketing a komunikaci Economie povede Kateřina Šušáková

Starší článek

APRA vyzývá ministerstvo zdravotnictví: Zrušte výběrko na kampaň!

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Jaro na Nově: nový seriál Anatomie života i finálová sezóna Ordinace

Skupina Nova představuje jarní programové schéma na jaro 2021. Diváci se mohou těšit na nový seriál Anatomie života, který jim přiblíží životy…
18. 1. 202118. 1. 2021
Marketing

Lezec Ondra ambasadorem značky Sens Food. Firma míří na thajský …

Nejlepší lezec na světě Adam Ondra a značka Sens Food, která cílí na udržitelnou stravu založenou na proteinu ze cvrčků, oznámili…
18. 1. 202118. 1. 2021
Marketing

VIDEO: Kontroverzní reklama s homosexuálním párem? Cadbury si za ní stojí

Padesátileté výročí existence čokoládových vajíček s krémem Crème Egg oslavila značka ze skupiny Mondelēz spotem oslavujícím všechny fanoušky…
18. 1. 202118. 1. 2021
Marketing

Přichází rok vylepšené reality? Facebook uvede na trh své první chytré brýle

Jestli je po smutné realitě roku 2020 a nečekaně dramatickém startu roku 2021 něco potřeba, tak je to trocha vylepšení reality. A právě…
18. 1. 202118. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více