Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Makro spouští službu Klikni a vyzvedni. Zákazníkovi připraví zboží personál

Redakce MAM7. 12. 20207. 12. 2020

Velkoobchod Makro Cash & Carry ČR představuje novou službu Klikni a vyzvedni. Dostupná je od pondělí 7. prosince na všech třinácti prodejnách v České republice.

Služba Klikni a vyzvedni funguje následovně: zákazník si po přihlášení do rozhraní vybere zboží, které vloží do virtuálního košíku, následně si zvolí preferované časové okno pro vyzvednutí svého nákupu na vybrané prodejně a v daný čas si pak pro něj přijede. Minimální hodnota objednávky činí 1 500 Kč bez DPH a platba probíhá kartou na výdeji.

Nová služba je k dispozici pro všechny registrované zákazníky. Registraci musí každý zájemce provést osobně na prodejně, kde bude službu využívat. Zde získá své přístupové údaje do distribuční platformy M-objednávka, prostřednictvím které následně realizuje své nákupy.

PSALI JSME
Makro pod značkou Můj obchod rozjíždí e-shop. Zatím v testovacím provozu

„S přicházejícím rozvolňováním vládních opatření a vánoční špičkou očekáváme větší nápor našich zákazníků. Plánujeme proto určité kroky, kterými chceme zajistit co nejpohodlnější a nejbezpečnější vánoční nákup. Jedním z nich je také služba Klikni a vyzvedni, jejíž spuštění jsme plánovaně směřovali na předvánoční čas, abychom našim zákazníkům poskytli možnost bezpečného, téměř bezkontaktního nakupování, bez nutnosti návštěv vnitřních prostor prodejen,“ komentuje spuštění služby Romana Nýdrle, manažerka komunikace Makro.

Pilotní testování služby Klikni a vyzvedni proběhlo na prodejně v Praze-Průhonice, ostrý provoz na všech prodejnách velkoobchodu byl zahájen v pondělí 7. prosince. Na spuštění navázala také cílená digitální kampaň. Kromě sociálních médií je ke komunikaci využit také web a mailing určený především zákazníkům.

×

V roce 2021 reklamní investice porostou o 6 %. Díky olympiádě i Euru

Starší článek

Katalog Ikea v tištěné podobě končí. Ustoupil své online verzi

Novější článek

Podobné zprávy

Extra

Jak poznáte, že potřebujete e-shop na míru?

ADVERTORIAL Začít obchodovat na internetu s hotovým e-shopovým řešením je snadné. Úspěšní obchodníci ale „e-shop z krabice“ rychle…
19. 1. 202119. 1. 2021
Lidé

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil MF

Obchodní tým vydavatelství Internet Info posiluje Michael Kubala. Jako Key Account Manager bude mít na starosti především ekonomické servery…
19. 1. 202119. 1. 2021
Marketing

Bonami v roce 2020 navýšilo tržby o půl miliardy korun. Zisk …

Online platforma pro prodej nábytku, dekorací a módních doplňků Bonami i přes pandemii hlásí úspěšný rok 2020. V roce 2021 plánuje další…
19. 1. 202119. 1. 2021
Média

Středoškoláci nejvíce věří ČT, pětina sleduje dezinformační …

Studenti středních škol z médií nejvíce důvěřují zpravodajství České televize (67 %), nejméně naopak zábavním a bulvárním deníkům. Vyplývá…
19. 1. 202119. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil MF
PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více