Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: DDB Prague
Lidé

Dora Pružincová bude novou šéfkou kreativy agentury DDB Prague

Redakce MAM18. 12. 202018. 12. 2020

Agenturu DDB Prague po 8,5 letech opouští Radouane Hadj Moussa a na jeho pozici nastupuje v únoru 2021 Dora Pružincová.

Radouane Hadj Moussa zamířil do DDB Prague v říjnu 2012 jako creative director a od ledna roku 2018 působí v roli chief creative officer. Nyní je opouští. „Bylo to těžké rozhodnutí. Výzvu, která se mi naskytla, jsem ale nemohl odmítnout.“ Nekonkretizovaná výzva přišla ze světa mimo agenturní prostředí.

Na jeho pozici nastupuje od 1. února 2021 Dora Pružincová, která po téměř 10 letech opouští VMLY&R. „Se skvělým týmem ve VMLY&R se mi neloučí lehko. Ale strašně se těším, co se naučím nového.“

  • Radouane Hadj Moussa

Pružincová, která doposud působila na pozici executive creative director, začala svou reklamní kariéru jako copywriterka. Její práce obdržely řadu lokálních i mezinárodních cen, včetně 14 Lvů z Cannes. Jako jeden z nejmladších a zároveň nejoceňovanějších kreativních lídrů v Česku se v minulosti objevila na seznamu Forbes 30 pod 30.

„Hadj pro mě je a vždy bude především velký kamarád, byla to velká jízda a jsem strašně hrdý na to, co jsme v DDB společně dokázali. Strašně moc mu děkuji za všechno a přeji jen to nejlepší. Zároveň jsem nadšený z toho, že k nám přichází Dora, která je zdaleka nejlepší mladý kreativní lídr na trhu, a těším se, že naši agenturu společně povedeme do skvělé budoucnosti,“ uvedl CEO DDB Prague Darko Siladjžić.

×

Díky covidu jsme dohnali světové trendy v PR, říká šéf APRA Schober

Starší článek

ČTK plánuje koupit fotobanku Profimedia. Chce rozšířit nabídku obsahu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Rekonstrukce státu lobbuje za zákon ve stylu Českých drah

Rekonstrukce státu spustila rychlou last minute kampaň v digitálu a na sociálních sítích s pomocí rýmovaček, které se osvědčily už…
15. 1. 202115. 1. 2021
Média

Tištěné tituly MF se vydražily za 4,2 miliony korun. Soud si řekl o repete

Některé tištěné tituly uzavřeného vydavatelství Mladá fronta se včera vydražily, celkem za 4,2 milionu korun bez DPH.  Krajský soud v Českých Budějovicích…
15. 1. 202115. 1. 2021
Lidé

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Za komunikaci Krajského úřadu Středočeského kraje nově zodpovídá bývalá dlouholetá mluvčí mobilního operátora T-Mobile Martina Kemrová. T-Mobile opustila…
15. 1. 202115. 1. 2021
Marketing

Lego bude nabízet své stavebnice pro dospělé v showroomech Alza.cz

Společnosti Lego se při pandemii mimořádně daří. A to i kvůli obrovskému zájmu dospělých zákazníků. Značka tak hledá způsob, jak k nim…
15. 1. 202115. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více