Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Český rozhlas
Média

ČRo spustí nové digitální stanice: Radiožurnál sport a vysílání pro seniory

Irena Buřívalová7. 12. 20207. 12. 2020

V příštím roce má Český rozhlas v plánu minimálně dva nové digitální projekty. Jedná se o Radiožurnál sport a stanici pro nejstarší posluchače s pracovním názvem Rádio Senior, která má začít od září.

„Bude čerpat především z našeho archivu. Z hlediska cílové skupiny bude stát až za regionálními stanicemi, které jsou dnes zacíleny na posluchače 55+. Rádio Senior by tedy mělo oslovovat posluchače 65+, respektive 70+. Do programu speciálu budou zařazovány pořady, které stále mají svoji kvalitu, ale nejde je už běžně začleňovat do programové skladby stávajících stanic,“ uvedl tiskový mluvčí Českého rozhlasu Jiří Hošna. 

ČTĚTE TAKÉ
Osa má zaplatit 11milionovou pokutu za výběr poplatků v hotelech bez hostů

Radiožurnál Sport odstartuje nejspíše na jaře a bude fungovat pod vedením šéfredaktora Radiožurnálu Ondřeje Suchana. Personálně bude základ stanice tvořit především stávající sportovní redakce. „Věříme, že krize kolem koronaviru už na jaře odezní, a i pokud by neodezněla, tak že se sportovní události už v nějaké formě odehrají. Situaci samozřejmě budeme sledovat a vyhodnocovat. Start stanice už bychom posouvali jen velmi neradi,“ doplnil Hošna s tím, že stanice měla původně začít už letos, ale pandemie její start zastavila. ČRo si v tomto směru hodně slibuje i od Olympijských her v Tokiu, MS v hokeji a Mistrovství Evropy ve fotbale.

V listopadu zahájil Český rozhlas informační kampaň vedoucí k osvětě v oblasti digitálního rádia. Rozvoji a propagaci digitálního vysílání se má podle Hošny věnovat prakticky v celém příštím roce. 

×

Do vánoční kampaně Lega od Ogilvy se zapojí i Klusovi. Spoty vypráví pohádky jinak

Starší článek

V roce 2021 reklamní investice porostou o 6 %. Díky olympiádě i Euru

Novější článek

Podobné zprávy

Akce

Poslední šance na přihlášku do Cannes Lions je právě teď!

Finálním termínem pro přihlašování prací do soutěže kreativní komunikace, médií a marketingu je 15. duben. Vyhlášení vítězů proběhne na festivalu, který se…
15. 4. 202114. 4. 2021
Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více