Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Mladá Fronta
Média

Cimex Invest nabízí za Mladou frontu až 45 milionů korun. Jednat chce i A 11

Irena Buřívalová16. 12. 202016. 12. 2020

Zájemců o odkup částí vydavatelství Mladé fonty (MF) se sešlo už několik. Jen jeden se zatím uchází o závod jako celek s konkrétní nabídkou. Je jím společnost Cimex Invest ze skupiny Cimex Group. V dopise insolvenční správkyni Petře Hýskové nabízí za odkup částku v rozmezí 30 až 45 milionů korun v závislosti na výsledku due diligence.

V dopisu společnost také vysvětluje, proč by měla být považována za vážného zájemce, ačkoli s vydavatelským byznysem nemá mnoho společného. „Přestože jsou hlavní aktivity skupiny v současné době soustředěny do oblasti realitního trhu a hotelnictví, máme široké zkušenosti s restrukturalizačními procesy i v jiných oblastech jako je strojírenství či jadrná energetika. (…) Naším zájem je obnovení provozu a zachování tradic s Mladou frontou spojených,“ píše jednatel Cimex Invest Miroslav Kosnar.

PSALI JSME
Online divize MF prý jako jediná vydělává. Jenže od pátku nefunguje

Ředitel MF Karel Novotný minulý týden (než byla nabídka Cimex Invest známa) MAM sdělil, že nabídky na odkup částí vydavatelství jsou nízké a že zatím se jako nejserióznější zájemce jeví vydavatelství Albatros Media. To má ale zájem pouze o knižní divizi s lhůtou do 21. prosince 2020. Věřitelský výbor v rejstříku zmínil, že nabídka Albatrosu aktuálně činí 23 milionů korun, zatímco ještě v říjnu se jednalo o 35 milionů korun. Hýsková tehdy na nabídku vydavatelství, které chtělo vytěžit vánoční sezonu a transakci uzavřít do konce října, nereagovala.

Zájem jednat projevilo i vydavatelství A11, svoji nabídku ale zatím odmítlo konkretizovat.  „Dovolujeme si tímto projevit vážný zájem o odkup podstatné části aktiv Insolvenčního dlužníka sepsaných v jeho majetkové podstatě,“ napsal jednatel společnosti Aleš Zavoral.

Další entity stojí o dětské tituly. Extra Publishing i Valora Invstment nabízejí za tituly Puntík a Tečka oba shodně méně než 900 tisíc korun.

×

Stříbro za imageový spot. Intuitive Production ocenili na festivalu v Cannes

Starší článek

KOMENTÁŘ: Proč je český startupový ekosystém mezi nejhoršími v Evropě?

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Jaro na Nově: nový seriál Anatomie života i finálová sezóna Ordinace

Skupina Nova představuje jarní programové schéma na jaro 2021. Diváci se mohou těšit na nový seriál Anatomie života, který jim přiblíží životy…
18. 1. 202118. 1. 2021
Marketing

Lezec Ondra ambasadorem značky Sens Food. Firma míří na thajský …

Nejlepší lezec na světě Adam Ondra a značka Sens Food, která cílí na udržitelnou stravu založenou na proteinu ze cvrčků, oznámili…
18. 1. 202118. 1. 2021
Marketing

VIDEO: Kontroverzní reklama s homosexuálním párem? Cadbury si za ní stojí

Padesátileté výročí existence čokoládových vajíček s krémem Crème Egg oslavila značka ze skupiny Mondelēz spotem oslavujícím všechny fanoušky…
18. 1. 202118. 1. 2021
Marketing

Přichází rok vylepšené reality? Facebook uvede na trh své první chytré brýle

Jestli je po smutné realitě roku 2020 a nečekaně dramatickém startu roku 2021 něco potřeba, tak je to trocha vylepšení reality. A právě…
18. 1. 202118. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více