Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Santa AllIn
Marketing

Blocks vyzývají: obdarujte kolegy přes chytrou schránku

Irena Buřívalová2. 12. 20202. 12. 2020

Startup Blocks, který nabízí do kancelářských a bytových komplexů chytré schránky na vyzvedávání a předávání balíků, přichází s vánoční kampaní Secret Santa. Jejím cílem je upozornit na to, že kolegové v práci se mohou vzájemně bezkontaktně obdarovat přes své firemní schránky.

Předpokladem samozřejmě je, že společnost Holubářovu službu využívá. Inteligentní boxy si už pořídili například v O2, Deloitte, Unicredit Bank, ve Skansce nebo v knihovně jedné z fakult Univerzity Karlovy. Blocks nyní směřují i do projektů JRD, českého developera se zaměřením na zdravé bydlení.  Využívají je skupiny Penta a CPI. CPI má boxy například nově vznikající brněnské čtvrti Nové Zbrojovky v sídle Kiwi.com.

„Koncept Secret Santa navazuje na současnou situaci odloučení všech členů týmů kvůli nařízeným home office a s tím spojené rušení firemních akcí. Funguje to jednoduše. Kolega do Blocks uloží dárek a následně obdarovanému dorazí speciální zpráva s kódem pro vyzvednutí,“ říká CEO Blocks, Bartoloměj Holubář. „Idea vznikla na našem brainstormingu, kdy jsme chtěli produkt ještě více přizpůsobit aktuální problematice a zároveň se jím dostat blíž lidem, trochu jej polidštit,“ uzavírá Holubář.

Čtěte také:
Mall.cz představil nový komunikační koncept se slonem

V zámoří podle nej také fungují systémy do budov, například Luxer One, nicméně na českém trhu zatím konkurenci neregistruje. Chytré schránky Blocks ulevují například recepčním a na rozdíl od e-commerce boxů řeší i veškerou poštovní korespondenci mezi kolegy a rezidenty.

„Výhody vidíme v jednoduchosti a rychlosti. Také určitě vzhledem k dnešní době i v bezkontaktním předání a zabezpečení, protože zásilka se nenechává nikde ležet,“ řekla před časem MAM  Petra Havrlantová z oddělení komunikace Skanska.

×

Vánoční spot Sportisima: v hlavní roli beatboxer a skříň

Starší článek

Tváří nové kampaně Dermacol je horolezkyně Klára Kolouchová

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Rekonstrukce státu lobbuje za zákon ve stylu Českých drah

Rekonstrukce státu spustila rychlou last minute kampaň v digitálu a na sociálních sítích s pomocí rýmovaček, které se osvědčily už…
15. 1. 202115. 1. 2021
Média

Tištěné tituly MF se vydražily za 4,2 miliony korun. Soud si řekl o repete

Některé tištěné tituly uzavřeného vydavatelství Mladá fronta se včera vydražily, celkem za 4,2 milionu korun bez DPH.  Krajský soud v Českých Budějovicích…
15. 1. 202115. 1. 2021
Lidé

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Za komunikaci Krajského úřadu Středočeského kraje nově zodpovídá bývalá dlouholetá mluvčí mobilního operátora T-Mobile Martina Kemrová. T-Mobile opustila…
15. 1. 202115. 1. 2021
Marketing

Lego bude nabízet své stavebnice pro dospělé v showroomech Alza.cz

Společnosti Lego se při pandemii mimořádně daří. A to i kvůli obrovskému zájmu dospělých zákazníků. Značka tak hledá způsob, jak k nim…
15. 1. 202115. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více