Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: BILLA
Marketing

Billa vstupuje do menších měst s novým formátem

Irena Buřívalová3. 12. 20203. 12. 2020

Řetězec Billa dnes otevřel svoji první prodejnu v konceptu Billa Denně čerstvá v obci Strašice u Rokycan.

První obchod Billa Denně čerstvá je pilotním a zároveň testovacím projektem, který Billa otevírá v obci s počtem obyvatel do 3 000 obyvatel. Má být ovšem k nerozeznání od větších obchodů.

Čtěte také:
Vítěz soutěže MasterChef spolupracuje s Billou. Firma podpoří Stašovy projekty

„Billa Denně čerstvá je prvním z projektů tohoto formátu, který v České republice spouštíme. Těší nás, že se díky němu můžeme přiblížit zákazníkům i v menších obcích a městech, kteří do našich prodejen musejí jinak cestovat desítky kilometrů.“ říká Jaroslaw Szczypka, generální ředitel Billa ČR.

Na prodejní ploše s rozlohou 600  m2 nabídne strašická Billa zákazníkům až 3 500 artiklů. Jde o 240. prodejnou, kterou společnost provozuje v České republice.

×

Seznam Zprávy Byznys dočasně povede Zdeněk John

Starší článek

Žabka otevřela první prodejnu v administrativní budově

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více