Foto: Spectra

Agentura Spectra zajišťuje globální kampaně Generali. Na 11 evropských trzích

9. 12. 2020 14:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy

Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Agentura Spectra, která patří do sítě dentsu, nově zajišťuje marketingové adaptace globální kampaně pojišťoven ve skupině Generali na 11 evropských trzích, včetně České republiky pro značku Generali Česká pojišťovna. Kromě produkčních služeb se Spectra sídlící v pražských Holešovicích spolupodílí také na lokalizaci globálního komunikačního konceptu, který v Londýně připravuje její sesterská globální kreativní agentura dentsu mcgarrybowen.

„Skupina Generali je pro dentsu jedním z globálních klientů. Zatímco dentsu mcgarrybowen vytváří hlavní komunikační strategii a kampaně a dentsu X plánuje média, úkolem Spectry je všechny marketingové a mediální materiály připravit pro použití na jednotlivých trzích. Abychom takový úkol zvládli, museli jsme vytvořit mezinárodní tým marketérů,” doplnil ředitel Spectry Radim Kameník. Proto do Spectry nastoupilo 10 nových kolegů ze Španělska, Jihoafrické republiky, Francie, Ruska, Slovenska nebo Turecka. Nový tým řídí Group Team Leader Jakub Rokos.

Na první kampani pro skupinu Generali začala Spectra pracovat začátkem července, hlavní brandová část kampaně odstartovala během října a listopadu. Celkově agentura připravila více než 2000 marketingových materiálů pro kampaň v televizi, na digitálních formátech a sociálních médiích, v outdooru, printové inzerci i pro netradiční formáty na základě požadavků jednotlivých trhů. Kromě České republiky Spectra zajišťuje produkci také v Německu, Rakousku, Slovensku, Francii, Itálii, Španělsku, Chorvatsku, Polsku, Rumunsku a Maďarsku.

Foto: Spectra

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.