Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Youtube.com | Slevomat
Marketing

Vánoční kampaň Slevomatu: na nové zážitky se můžeme těšit už teď

Irena Buřívalová18. 11. 202025. 11. 2020

Cestovní a zážitkový portál Slevomat spustil vánoční kampaň zaměřenou na rodinou a domácí atmosféru. V minulosti sezónní kampaň spíše prezentovala vybrané zážitky z nabídky firmy. Společnost dlouhodobě pracuje se sloganem „Nejlepší dárek je zážitek“ a spoty si tvoří in-house.

„Věříme, že zážitek je to nejlepší, co můžete někomu dát. A letos to platí ještě víc. Všichni se totiž už teď těšíme na to, až budeme moci zase chodit ven s přáteli, až si zajdeme na večeři do restaurace nebo až pojedeme na dovolenou,“ uvádí brand manažerka Slevomatu Pavlína Štochlová.

Novými tvářemi portálu se stali Jaromír Nosek a Beáta Kaňoková. Kreativy i produkce se opět ujal firemní interní tým. „Ve spotu lidem říkáme, že i když si pobydeme ještě chvíli doma, už teď se můžeme na nové zážitky těšit. A pomocí metafor je ukazujeme. Pouštění vánočních lodiček z ořechů symbolizuje cestování, pečení perníčků zase ochutnávání nových jídel,“ dodává Štochlová s tím, že video doplní vizuály s důvody, proč nakoupit zážitky právě na Slevomatu. Jedním z nich má být například skutečnost, že firma nabízí stovky pobytů s extra dlouhými platnostmi.

Kromě samotného webu bude kampaň vidět primárně na portálu YouTube a na sociálních sítích.

×

KOMENTÁŘ: Jde to i virtuálně, chybí však větší emoce

Starší článek

Bývalá Gottova mluvčí Aneta Stolzová řídí PR nakladatelství Albatros

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více