Foto: WeDo

V Česku odstartovala služba WeDo, nástupce Uloženky a In Time

3. 11. 2020 12:11

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Služba WeDo, která v Česku nyní odstartovala, je nástupcem již déle na trhu působících společností In Time a Uloženka. Loni koupila Mall Group, za níž stojí investoři PPF, ECI a Rockaway společnost In Time, a následně ji společně s Uloženkou vyčlenila do samostatné firmy, které nyní nese název WeDo a vede ji Daniel Mareš. Cílem nové služby je orientace na koncového zákazníka. 

„Název WeDo znamená, že o spokojeného zákazníka usilujeme celá firma v čele s flotilou kurýrů a soustředíme se na spolehlivé a včasné doručení, které zvládneme díky technologii a inovacím,“ říká Mareš, který dříve působil například v DPD, DHL Expres. V letošním roce se chce služba zaměřit na start nové značky a související přeměnu. V příštím roce už pak na budování dlouhodobé vize. 

„WeDo má vizi stát se špičkou mezi doručovateli zaměřenými na koncové zákazníky, kteří objednávají zpravidla v e-shopech. Trend na trhu služeb logistických operátorů v posledních letech jasně směřuje k zaměření na příjemce zásilky. Chceme mu jít vstříc a bude tomu odpovídat i celkový design služby, kterou stavíme,“ popisuje přístup WeDo Mareš.

ČTĚTE TAKÉ
Bonami proti stereotypům. V kampani „bojkotuje“ dokonalé Vánoce

WeDo doručuje domů, do výdejen a začátkem roku plánuje i doručování do výdejních samobslužných boxů. „Společně s odesílateli, jako jsou například e-shopy, stavíme zákazníka do středu zájmu. Znamená to, že bude mít plnou kontrolu nad doručováním a vybírat z široké nabídky služeb, jako je změna doručení, spojování zásilek a další, a to všechno snadno z mobilu,“ popisuje Mareš. WeDo těží ze spojení flotily aut z In Time a výdejními místy Uloženky a stavět bude i na mobilní aplikaci. „Brzy budeme jediný plně český operátor, který doručuje všemi třemi způsoby na území celé České republiky,“ doplňuje Daniel Mareš.

Foto: WeDo

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.