Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pixabay.com
Média

Tisk se ještě nevzdává. Noviny čte pravidelně 16 % lidí

Radana Čechová8. 11. 202025. 11. 2020

Noviny a časopisy se i přes nárůst onlinu a sociálních sítí stále drží — noviny pravidelně alespoň několikrát týdně čte 16 procent lidí. Vyplývá to z výzkumu BoomLab agentury Boomerang Communication, který přináší detailní informace o chování Čechů v mediálním světě. Letošní druhý ročník je rozšířen o nové mediatypy či sociální sítě. Data k výzkumu sesbírala a zpracovala agentura Nielsen Admoshere na vzorku 729 respondentů internetové populace ve věku 15 až 65 let.

Téměř čtyři z deseti dotázaných, kteří čtou noviny alespoň několikrát měsíčně, si je kupují v trafikách či obchodech. Předplatné má jeden z deseti oslovených a dvojnásobný podíl pak tvoří ti, kteří si berou noviny rozdávané zdarma. 21 procent je má od známých a rodiny.

U časopisů je půjčování v rámci rodiny či přátel častější – tímto způsobem se k časopisům dostává 27 procent dotázaných. U časopisů je rovněž vyšší podíl předplatného (19 % vs. 10 %), naopak nižší podíl tiskovin rozdávaných zdarma.

Další výstupy z výzkumu najdete v časopise Marketing & Media, který vychází v pondělí 9. listopadu 2020. Předplatit si ho můžete zde.

×

Mladá fronta: minus milion korun měsíčně, nulové vyhlídky na inzerci

Starší článek

MÍSTO PRODEJE: Aktivace mícháním oleje

Novější článek

Podobné zprávy

Akce

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň prodloužila spolupráci s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více