Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Česká televize
Média

Televizní Vánoce budou letos „veselé, barevné a odlehčené“

Irena Buřívalová3. 11. 202025. 11. 2020

Doba je nebezpečná a nejistá, diváci televizních obrazovek budou o svátcích chtít své pocuchané nervy uklidnit obvyklým pohádkovým schématem. Takový závěr vyvodily zatím dvě televize – ČT a TV Prima.  

„Snažíme se, aby v neradostné atmosféře byly Vánoce klasické,“ řekl na úvod online tiskové konference s účastí kolem stovky sledujících generální ředitel České televize Petr Dvořák. „I letos ČT pomůže na Vánoce potřebným prostřednictvím tradičních adventních koncertů a přineseme divákům i nové vánoční pohádky,“ doplnil Dvořák.  

Štědrovečerní pohádku si na ČT pravidelně nenechá ujít více než 2,5 milionu diváků. Letos uvidí diváci premiéru příběhu O vánoční hvězdě s Vojtou Kotkem. Těšit se mohou i na výpravný film Hodinářův učeň, který Česká televize uvede premiérově na První svátek vánoční a na koprodukční česko-slovenskou pohádku O léčivé vodě s Lindou Rybovou. Televize připravila i tradiční dárek pro neslyšící diváky, pohádku Loupežnická balada.   

Vánoce v podobném duchu chystají i v komerční dvojce. „Na Vánoce jsme tradiční, protože čeští diváci jsou konzervativní. V době pandemie jim chceme nabídnout schéma veselé, barevné a odlehčené,“ uvedl nedávno pro MAM provozní ředitel Televize Prima Vladimír Pořízek. 

Diváky Primy tak čekají pohádky jako Pyšná princezna a S čerty nejsou žerty, rodinné a české filmy. Nepřijdou ani o zahraniční komedie typu Sám doma nebo Matky na tahu o Vánocích.  

„Připraveno máme i několik premiérových snímků na období kolem Nového roku, například Dámský klub, Najednou jsme rodina nebo Agatha Christie a podstata vraždy,“ doplnil Pořízek. 

TV Nova zatím své plány nepředstavila.  

×

Ogilvy hlásí osm nových klientů: Microsoft, Heureka či ministerstvo průmyslu

Starší článek

Dvě sezony a dost. Proč oblíbené seriály na Netflixu končí až moc brzy?

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více