Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Archiv Daniel Štáfek
Lidé

Partners Media má nově dva obchodní zástupce z Mladé fronty

Irena Buřívalová28. 11. 202028. 11. 2020

Vydavatelství dvouměsíčníků Finmag, Heroine nebo webu Peníze.cz Partners Media získalo posily v obchodním oddělení. Nově se o inzertní příležitosti starají dva bývalí zaměstnanci pomalu korodujícího vydavatelství Mladá fronta. Jsou to Martina Hofierková a Daniel Štáfek. MF už dříve opustil David Korn, který je nyní obchodním ředitelem vydavatelství A11.

Martina Hofierková vystudovala obchodní akademii, už při škole se věnovala práci hostesky a promotérství. Pak sedm let radila lidem při nákupu mobilních telefonů (Mobil Pohotovost), později působila jako poradce ve fitness centrech a na golfu. V letech 2017 až 2020 pracovala v obchodním oddělení vydavatelství Mladá fronta a nyní obchoduje inzerci pro časopisy Heroine a Finmag.

Daniel Štáfek sbíral obchodní zkušenosti především v online. Pracoval v Mediatelu a Seznamu, kde působil na pozicích account managera. Ve Slevomatu byl obchodním manažerem přes tři roky. Zhruba rok také působil na stejné pozici v Mladé frontě. Miluje cestování a kavárny. Když necestuje nebo nepije kávu, baví se sbíráním bankovek a mincí.

×

Není to s námi jednoduché, říká Vendula Hladká z HBO Europe

Starší článek

Digitalizace mění také B2B vztahy. Jak reagují firmy?

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Zájem o hry na vzestupu. Jak jej využít?

Tuzemská herní vývojářská studia mají za sebou rekordní rok. Za pandemie lidé hledající zábavu hrají více, jaké příležitosti to inzerentům i tvůrcům nabízí?
11. 4. 202111. 4. 2021
Média

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202111. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více