Foto: Notino

Notino otevřelo ve Varšavě svoji nejmodernější prodejnu

13. 11. 2020 16:11

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Prodejce parfémů a kosmetiky Notino otevřel svůj nejluxusnější obchod o celkové ploše 354m² ve varšavském nákupním centru Westfield Arkadia.

Nový koncept Notino prodejny má vylepšený interiérový design. Dřevěné prvky a lepší uspořádání nábytku na prodejně mají vytvořit teplejší a modernější vzhled.

V prodejně se také představí některé technologické novinky. Jednou z nich je například přístroj AirParfum, který umožňuje objevit esenci vůní bez zatížení alkoholem. „V době představení bude jediný svého druhu v celém Polsku a na prodejně bude v průběhu prosince,“ říká PR manažerka Notino Andrea Kabická.

Ve spolupráci s L’Oréal, konkrétně značkou Lancôme, pak Notino nabídne přístroj Youth Finder a Shade Finder. Youth Finder slouží k diagnostice pleti a Shade Finder zase umožní objevit ten nejvhodnější odstín make-upu. Technologie už je dostupná i na jiných prodejnách Notina.

„Dalšími inovacemi jsou led panely a senzorové lišty. Led panely umožní promítat a zobrazit všechny kategorie podél celé prodejny. Můžou se tam zobrazovat produkty i služby. A umožní nám flexibilně měnit zobrazení pro speciální příležitosti jako jsou Vánoce, Black Friday či Valentýn. Senzorové lišty jsou postaveny na RFID technologii. Zajistí vyšší vizibilitu značkám a umožní porovnávat produkty,“ popisuje Kabická.

Notino má kamenných obchodů už téměř tři desítky, pro firmu je stále dominantní její e-commercová část, ale chce obě oblasti více propojovat.

Foto: Notino

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.