Foto: Krása pomoci

Nadace Krása pomoci hledá v kampani pravidelné dárce: superhrdiny dneška

2. 11. 2020 15:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Startuje nová kampaň nadace Krása pomoci, jejíž účelem je najít pravidelné dárce. Kampaň ukazuje seniory jako superhrdiny a její tvorby se zhostili Michaela Lovecká a Michal Orsava.

Netopýří superhrdina Batman se na stará kolena svěřuje do péče mladšímu superhrdinovi. Ani Spiderman neztrácí nic na svých superschopnostech, pomoc ale potřebuje.

Cílem kampaně „Jsme hrdinové!“ je poukázat na to, že senioři byli také mladí a plní sil a není ostuda (ani pro Batmana nebo Spidermana) svěřit se do péče někomu, kdo přebírá pomyslné žezlo.

„Chtěli jsme vždy nejdříve ukázat superhrdinu, když byl mladý a plný energie. Poté situaci prolnout do stáří, kdy sami superhrdinové potřebují pomoci. V ten moment je vždy nablízku člověk z Nadace Krása pomoci, který superhrdinu zachraňuje,“ říká o námětu kampaně ředitelka nadace Krása pomoci Michaela Stachová.

Krátká animovaná videa pro nadaci Krása pomoci vytvořili Michaela Lovecká a Michal Orsava, závěrečný hlas poskytl Ondřej G. Brzobohatý.

Spoty mají nalákat dárce k pravidelnému dárcovství. „Péče o jednoho seniora nás průměrně měsíčně stojí necelých 1400 Kč. Částka je proměnlivá s ohledem na náročnost individuálních potřeb klienta. Pokud najdeme 10 000 superhrdinů, kteří zadají trvalý příkaz na 100 Kč měsíčně, pomůžeme za rok 8 500 lidem,“ vysvětluje účel kampaně Michaela Stachová.

Pravidelné dárcovství je totiž pro nadaci Krása pomoci stěžejní. „Díky pravidelným příspěvkům můžeme plánovat činnost na další měsíce. Víme, o kolik seniorů budeme schopni se postarat. Máme jistotu, že tady pro ně můžeme být dál,“ doplňuje potřebu pravidelného dárcovství zakladatelka nadace Taťána Gregor Brzobohatá.

Foto: Krása pomoci

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.