Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Eurowag
Lidé

Obchod a marketing Eurowagu povede Sunny Mehta, přichází z Googlu a Applu

Redakce MAM12. 11. 202025. 11. 2020

Novým obchodním a marketingovým ředitelem (Chief Commercial Officer) české společnosti Eurowag, která poskytuje služby v oblasti přepravy, se stává Sunny Mehta. Zároveň zasedne do jejího představenstva. Do skupiny Eurowag přichází po 12 letech v obchodním vedení společností Apple a Google.

Sunny Mehta bude mít na starosti strategické směřování a vývoj regionálního trhu pro prodej a monetizaci produktů a služeb. Odpovědnost převezme také za vedení všech komerčních aktivit, včetně regionálních obchodních týmů, strategických partnerství, značky, marketingu, operací týkajících se zákaznického úspěchu a prodeje.

„Průmysl dopravy nyní čelí velkému množství změn. Sunny nás podpoří v rychlejším vstupu do nové éry integrovaných mobilních platforem. Díky němu prohloubíme naši vizi a náš závazek prosazovat demokratizaci průmyslu silniční mobility prostřednictvím technologické revoluce,“ říká generální ředitel Eurowag Martin Vohánka.

ČTĚTE TAKÉ
Milan Formánek se stal novým CEO Zaraguza CZ. 14 let působil v Red Bullu

Mehta během svého šestiletého působení ve společnosti Google zodpovídal za nastavení obchodních jednotek Google a stál v čele prodeje a monetizace kanálů Direct-to-Customer, B2B a B2C. Před kariérou v Googlu šest let pracoval v Applu jako člen týmu Global Sales, kde bylo jeho úkolem v rámci teritorií EMEA zavádět a rozšiřovat iOS produkty jako je iPhone, iPad a Apple TV.

„Od chvíle, kdy jsem se setkal s novým týmem, jsem nadšen z jejich odhodlání a ambice vytvořit dopravní platformu, která bude světově unikátní v zaměření na zákazníka. Eurowag se kontinuálně vyvíjí směrem k podpoře způsobů dopravy, o nichž si donedávna nikdo neuměl představit, že budou úspěšné,“ dodává Mehta.

×

PŘEHLED: Krizový rok 2020. Která tištěná média se četla nejvíce?

Starší článek

Newton Media vyhrála mezinárodní tendr. Monitoruje už pro pátou instituci EU

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více